știam deja că unul dintre Avengeri, Iron Man, aka Robert Downey Jr este imaginea HTC, dar se pare că firma taiwaneză se va folosi de Captain America pentru promovare. HTC a anunțat oficial că HTC One, flagshipul sau din 2013 va apărea în noul film Captain America.
Acesta va debuta pe 4 aprilie în SUA, sub numele de Captain America: the Winter Soldier, iar HTC a postat deja poza promoțională cu filmul pe site-ul său oficial din SUA. întorcându-ne puțin la campania de anul, cea numită Change și bazată pe faima lui Robert Downey Jr, ea a adus un awareness cu 12% mai mare pentru companie pe partea de advertising și un brand awareness cu 15% mai mare în țările în care reclama a fost difuzată.
HTC a cheltuit 1 miliard de dolari pe marketing anul trecut, 70% fiind cheltuiți pe HTC One și variantele sale. Din păcate promovarea nu a avut efectul dorit în SUA, unde cota de piață HTC a scăzut la 6.7% la finalul lui octombrie 2013, după ce era 8% în iulie. Să vedem ce rol va avea Captain America în promovare...


