HTC renunță la motto-ul Quietly Brilliant, trece la exuberanță!

Autor:  | Publicat în:  HTC 1.867 ori
<b>HTC renunță la motto-ul Quietly Brilliant, trece la exuberanță!</b>HTC plănuiește retragerea motto-ului "Quietly Brilliant" din reclamele la produsele sale, pe măsură ce pășește într-o nouă epocă, una care presupune și un rebranding. Se pregătește o campanie proaspătă de marketing, probabil cu un nou motto...

HTC plănuiește retragerea motto-ului "Quietly Brilliant" din reclamele la produsele sale, pe măsură ce pășește într-o nouă epocă, una care presupune și un rebranding. Se pregătește o campanie proaspătă de marketing, probabil cu un nou motto care să prindă la public.

Quietly Brilliant era bazat pe modestie, pe subtilitate, finețe și elegantă. Acum a venit momentul ca HTC să lase modestia deoparte și să treacă la o abordare mai exuberantă, deoarece la urma urmei are în portofoliu telefonul cu volumul audio cel mai ridicat pe care l-am auzit vreodată. Colegul meu Alex poate confirma asta, deoarece testează în aceste zile noul smartphone HTC One.

CMO-ul HTC a confirmat pentru The Wall Street Journal această schimbare de direcție și că acum compania e gata de bătălie cu Samsung și Apple, prin intermediul lui HTC One. Pentru cei care nu știu, Quietly Brilliant datează doar din 2009, iar acum se va trece la o abordare bazată pe cuvintele "curajos", "autentic" și "jucăuș". "Curajos" pune accentul pe o anumită agresivitate a companiei, axată strict pe inovație, în vreme ce "jucăuș" face referire la funcțiile create pentru divertismentul utilizatorului.

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×