Spy Shop Black Friday 2017

HTC renunță la motto-ul Quietly Brilliant, trece la exuberanță!

Autor:  | Publicat în:  HTC 1.822 ori
<b>HTC renunță la motto-ul Quietly Brilliant, trece la exuberanță!</b>HTC plănuiește retragerea motto-ului "Quietly Brilliant" din reclamele la produsele sale, pe măsură ce pășește într-o nouă epocă, una care presupune și un rebranding. Se pregătește o campanie proaspătă de marketing, probabil cu un nou motto...

HTC plănuiește retragerea motto-ului "Quietly Brilliant" din reclamele la produsele sale, pe măsură ce pășește într-o nouă epocă, una care presupune și un rebranding. Se pregătește o campanie proaspătă de marketing, probabil cu un nou motto care să prindă la public.

Quietly Brilliant era bazat pe modestie, pe subtilitate, finețe și elegantă. Acum a venit momentul ca HTC să lase modestia deoparte și să treacă la o abordare mai exuberantă, deoarece la urma urmei are în portofoliu telefonul cu volumul audio cel mai ridicat pe care l-am auzit vreodată. Colegul meu Alex poate confirma asta, deoarece testează în aceste zile noul smartphone HTC One.

CMO-ul HTC a confirmat pentru The Wall Street Journal această schimbare de direcție și că acum compania e gata de bătălie cu Samsung și Apple, prin intermediul lui HTC One. Pentru cei care nu știu, Quietly Brilliant datează doar din 2009, iar acum se va trece la o abordare bazată pe cuvintele "curajos", "autentic" și "jucăuș". "Curajos" pune accentul pe o anumită agresivitate a companiei, axată strict pe inovație, în vreme ce "jucăuș" face referire la funcțiile create pentru divertismentul utilizatorului.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×