HTC plănuiește retragerea motto-ului "Quietly Brilliant" din reclamele la produsele sale, pe măsură ce pășește într-o nouă epocă, una care presupune și un rebranding. Se pregătește o campanie proaspătă de marketing, probabil cu un nou motto care să prindă la public.
Quietly Brilliant era bazat pe modestie, pe subtilitate, finețe și elegantă. Acum a venit momentul ca HTC să lase modestia deoparte și să treacă la o abordare mai exuberantă, deoarece la urma urmei are în portofoliu telefonul cu volumul audio cel mai ridicat pe care l-am auzit vreodată. Colegul meu Alex poate confirma asta, deoarece testează în aceste zile noul smartphone HTC One.
CMO-ul HTC a confirmat pentru The Wall Street Journal această schimbare de direcție și că acum compania e gata de bătălie cu Samsung și Apple, prin intermediul lui HTC One. Pentru cei care nu știu, Quietly Brilliant datează doar din 2009, iar acum se va trece la o abordare bazată pe cuvintele "curajos", "autentic" și "jucăuș". "Curajos" pune accentul pe o anumită agresivitate a companiei, axată strict pe inovație, în vreme ce "jucăuș" face referire la funcțiile create pentru divertismentul utilizatorului.