Huawei creşte în livrări şi cotă de piaţă în China în T2 2019, pe fondul unui patriotism feroce și „Battle Mode” chinez

894 ori
<b>Huawei creşte în livrări şi cotă de piaţă în China în T2 2019, pe fondul unui patriotism feroce și „Battle Mode” chinez</b>După ce am aflat cum stă Huawei pe piaţa internaţională, e momentul să ne întoarcem privirile spre China. Ţara cu cea mai mare populaţie de pe glob trece printr-un val de patriotism care a împins Huawei pe noi culmi ale succesului, dar segmentul telefoane

După ce am aflat cum stă Huawei pe piaţa internaţională, e momentul să ne întoarcem privirile spre China. Ţara cu cea mai mare populaţie de pe glob trece printr-un val de patriotism care a împins Huawei pe noi culmi ale succesului, dar segmentul smartphone in sine nu e chiar pe val.

Se pare că livrările de smartphone-uri din China au scăzut cu 6.1% faţă de T2 2018. Au ajuns la 97.9 milioane de unităţi, iar primul semestru din acest an a adus 180 de milioane de unităţi livrate în China, cu 5.4% mai puţin decât anul trecut. În mod interesant, în ciuda scăderii la general, Huawei e pe creştere importanta. Astfel, Huawei a avut 36.3 milioane de telefoane livrate în China, cu o cotă de piaţă locală de 37% şi o creştere de 27% faţă de anul anterior.

Huawei creşte în livrări şi cota de piaţă în China în T2 2019, pe fondul unui patriotism feroce si Battle Mode chinez

E singura companie din top 5 care a avut creştere în T2 2019, în vreme ce Vivo şi Oppo au picat cu 8.2% şi 13.9% faţă de T2 2018. Acele două firme se afla pe locurile 2 şi 3, cu 18.3 milioane şi 18.2 milioane de unităţi livrate Xiaomi a scăzut chiar cu 19.3%, dar rămâne pe locul 4, în vreme ce Apple este pe locul 5, cu o cotă de piaţă de 6.7%, în scădere cu 6.2% faţă de anul trecut.

Huawei versus Apple în China

Huawei beneficiază de patriotismul declanşat de poziţia de paria la nivel internaţional şi după trecerea pe lista neagră de către americani. Auzisem încă din mai că tot mai mulţi angajatori din China recomandau angajaţilor achiziţii de telefoane Huawei pentru a compensa pierderile companiei. Asta în vreme ce recomandau si un boicot Apple. Au apărut şi campanii promoţionale şi oferte speciale la magazinele din China, dar şi materiale ample ale presei chineze, toate pentru a împinge din spate Huawei spre succes.

În cadrul Huawei strategia e privită ca un "Battle Mode", iar compania a deschis tot mai multe magazine şi "Experience Centers", un fel de Apple Store varianta chineză, pentru a creşte vizibilitatea brandului. Se mută inventare de colo-colo, reducerile apar tot mai des şi Huawei e pe cai mari de tot în China, în urma noii strategii. Această atitudine loveşte totuşi în alte branduri chineze, care trebuie să vină cu ceva special în trimestrele următoare pentru a compensa pierderile.

Asta în vreme ce Trump ameninţa China cu noi sancţiuni şi bursele din toată lumea sunt pe roşu...

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Black Friday Direct:

*Cumpărând accesând site-urile prin aceste link-uri/ butoane, ajuți la finanțarea site-ului Mobilissimo prin procentul pe care noi îl primim în urma vânzării de la retailer. Pe tine nu te costă nimic, dar pe noi ne ajută să rămânem independenți și mai buni în ceea ce facem. MULȚUMIM! :)

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×