Huawei oferă mai multe detalii cu privire la parcursul său pe piața smartphone; anul 2015 se anunță unul excelent pentru companie

Autor:  | Publicat în:  Huawei 713 ori
<b>Huawei oferă mai multe detalii cu privire la parcursul său pe piața smartphone; anul 2015 se anunță unul excelent pentru companie</b>&Icirc;n cursul acestei săptăm&acirc;ni, odată cu dezvăluirea noului phablet Mate 8, cei de la Huawei au avut și c&acirc;teva cuvinte de spus referitoare la parcursul companiei &icirc;n ultimii ani. Printre oficialii Huawei s-a numărat desigur și...

În cursul acestei săptămâni, odată cu dezvăluirea noului phablet Mate 8, cei de la Huawei au avut și câteva cuvinte de spus referitoare la parcursul companiei în ultimii ani. Printre oficialii Huawei s-a numărat desigur și CEO-ul Yu Chengdong, acesta afirmând că 2015 a fost un an excelent pentru companie.

Afirmația este pe cât se poate de adevărată, Huawei reușind să ocupe locul cu numărul 3 în topul companiilor producătoare de smartphone-uri, ca și volum de vânzări. Potrivit datelor dezvăluite, phablet-ul Huawei Mate 7 a fost vândut în peste 7 milioane de unități la nivel global. Pentru succesorul său se așteaptă comercializarea a 10 milioane de terminale.

Totodată, Huawei a ținut să precizeze că țelul ce constă în livrarea a 100 milioane de smartphone-uri în acest an, poate fi îndeplinit chiar mai devreme de sfârșitul lunii decembrie. Ni se dezvăluie că Huawei a depășit ca și vânzări, companii ca și Xiaomi, dar și Samsung, pe piața din China. Vânzările Huawei au crescut în același timp și în Europa, dar și în alte piețe cheie.

Ca și creșteri (în China), aflăm că în ultimele 3 trimestre, Huawei a înregistrat o creștere de 60.9%, în timp ce Samsung a înregistrat o creștere de 6.1% comparativ cu anul trecut la capitolul vânzări de terminale. Apple se află undeva la mijloc, cu o creștere de 22.2%. La nivel global, situația din trimestrul trecut a stat în felul următor: Samsung - 84.5 milioane terminale livrate, Apple - 48 milioane, Huawei - 26.5 milioane.

Din câte se pare, Huawei cunoaște soluția prin care să treacă în fața celor de la Apple, respectiv Samsung, soluție ce constă în lanțuri de retail bine puse la punct, dar și în marketing bine făcut. Anul viitor ne-am putea aștepta la deschiderea unor noi magazine “flagship”, dar și la diverse oferte menite să atragă publicul.

Și dacă tot am vorbit de rivalii Huawei, e posibil să vedem curând și lansarea unui sub-brand Xiaomi, ideea fiind aplicată cu succes de alte companii ca și Lenovo (ZUK), sau Huawei (Honor). La ora actuală, Xiaomi pune un mare accent pe investițiile din R&D, dar și pe inovarea tehnologiei, metode prin care speră să-și bată rivalii la propriul lor joc. Una peste alta, anul 2016 se anunță a fi unul bun Huawei.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×