Ice Age Village Review (Android) - cel mai distractiv joc pentru Android din această vară! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 3.017 ori
<b>Ice Age Village Review (Android) - cel mai distractiv joc pentru Android din această vară! (Video)</b>Sunt sigur că sunteți la curent cu faptul că în această săptămână are loc premieră în România a filmului Ice Age 4, faimoasa animație care ne prezintă într-o lumină vesela era glaciară și speciile de animale din acea perioadă. Ca și...

Sunt sigur că sunteți la curent cu faptul că în această săptămână are loc premieră în România a filmului Ice Age 4, faimoasa animație care ne prezintă într-o lumină vesela era glaciară și speciile de animale din acea perioadă. Ca și blockbusterul Men în Black III și acest film are un joc asociat și anume Ice Age Village, creație a celor de la Gameloft. Jocul este disponibil gratuit în Google Play Store, iar noi i-am făcut o recenzie video pentru voi.

Rețineți că pentru a face recenzia am folosit o tabletă Acer Iconia Tab A200 oferită în teste de către eta2u din Timișoara. Prețul acestui terminal este undeva între 1600 și 1700 de lei, iar trecând la joc el este genul de "tycoon" pe care îl jucăm în anii 90, dar într-o variantă modernă. Practic veți construi un sat cu toate personajele celebre din Ice Age și veți închega comunitatea într-un soi de orășel + zoo. Toate personajele celebre sunt aici, inclusiv mamuții Ellie și Manny, tigrul Diego, leneșul Sid și veverița Scrat, alergând după ghinda sa pe ecran.

Veți construi cuiburi pentru diferite animale, de la păsări la castori, leneși și altele. Apoi veți găsi câte o pereche pentru fiecare exemplar și cheltuind aurul din joc le veți ajuta să aibă pui și să întemeieze o familie. Din păcate resursele din joc sunt destul de limitate, iar clădirile noi și noile animale costa destul de mult. Există și posibilitatea de a cumpăra cele două resurse din joc, ghinde și aur cu bani reali, deci jocul obține profit prin metoda Freemium.

Odată ce s-a închegat comunitatea voastră puteți construi un cinematograf, un spa, puteți crește în nivel și obține diferite bonusuri. Veți avea și șansa de a vedea un preview exclusiv din film în cinematograful construit în joc și aveți și un minigame foarte drăguț cu Scrat înconjurat de piranha. Acest minigame este o clonă de Fruit Ninja, dar una amuzantă. Jocul e extrem de distractiv, iar de la un fan Ice Age, ca mine de altfel el merită nota 9.5 din 10. Pur și simplu nu vă veți mai dezlipi de ecran odată ce îl veți juca pe Ice Age Village. Il puteti descarca de aici.

▶▶▶ Sony Xperia XZ1 la 2.591 lei ◀◀◀