iOS este cea mai eficientă platforma de advertising conform unui studiu Opera Software

Autor:  | Publicat în:  Studii 1.059 ori
<b>iOS este cea mai eficientă platforma de advertising conform unui studiu Opera Software</b>Un studiu recent al Opera Software, creatorii faimosului browser Opera indică faptul că iOS este o platformă excelentă pentru advertising. E vorba aici în special de eficienta platformelor, detaliată în studiul Opera State of Mobile Advertising,...

Un studiu recent al Opera Software, creatorii faimosului browser Opera indică faptul că iOS este o platformă excelentă pentru advertising. E vorba aici în special de eficienta platformelor, detaliată în studiul Opera State of Mobile Advertising, care se axează pe datele adunate în trimestrul 2 al acestui an.

Terminalele iOS au generat o medie de eCPM (cost efectiv pe mia de afișări) de 2.85 dolari, depasind terminalele cu Android, care au un eCPM de 2.10 dolari. Standardul este folosit în ziua de azi inclusiv de Google Adsense penru a măsura eficienta reclamelor sau campaniilor, calculând afișările versus clickuri. E vorba aici de monetizare și de aspecte precum terminale, publisheri, rețele de advertising și advertiseri, toate implicate în acest lanț al valorilor de livrare a reclamelor mobile.

Observați și în graficele incluse în articol că iOS și Android domină piața, în vreme ce BlackBerry OS de la RIM și Symbian de la Nokia sunt cu mult în spate, cu eCPM de 0.64 dolari, respectiv 0.59 dolari. Windows Phone reușește la rândul său un eCPM de 0.20 de dolari, foarte modest chiar și pentru o platformă care are nici 2 ani pe piață. Terminalele cu ecrane touch mai mari au fost clasate mai sus în studiu și au avut parte de mai multe clickuri pe reclame interactive, decât pe bannere statice, de exemplu.

iOS este cea mai eficientă platforma de advertising conform unui studiu Opera Software

iPhone-ul a adus cele mai mari venituri în trimestrul trecut, cu o cotă de 43.54% din totalul veniturilor în advertisingul mobil și a obținut și cel mai mult trafic, cu 29.88%. în aceste condiții și având în vedere și cât câștigă și dezvoltatorii de aplicații iOS, se pare că e bine să faci afaceri cu/pe terminale Apple.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×