>Lei Jun, CEO Xiaomi loveşte în mitul chinezăriilor şi al ideii de "ieftin şi bun"; Mizează pe produse premium la preţuri mai mari

Lei Jun, CEO Xiaomi loveşte în mitul chinezăriilor şi al ideii de "ieftin şi bun"; Mizează pe produse premium la preţuri mai mari

415 ori
<b>Lei Jun, CEO Xiaomi loveşte în mitul chinezăriilor şi al ideii de "ieftin şi bun"; Mizează pe produse premium la preţuri mai mari</b>Recent, nimeni altul decât fondatorul și actualul CEO al Xiaomi și anume Lei Jun a vorbit în cadrul unui interviu despre mitul chinezăriilor și al ideii de ieftin și bun. Acesta consideră că între a cumpăra corect și a cumpăra scump nu ar trebui să fie

Fondatorul Xiaomi, Lei Jun a acordat recent un interviu interesant în China, în care a detaliat trendul actual în zona smartphone pentru piaţa chineză. O serie de alţi antreprenori au fost intervievați în respectivul program, iar declaraţiile lui Jun au făcut valuri.

Spre deosebire de mai toate companiile mari din China, Lei Jun a declarat că mai nou "a cumpăra scump şi a cumpăra corect" nu ar trebui să fie lucruri diferite. El consideră produsele mai scumpe şi cu dotări premium o variantă bună de achiziţie şi a discutat despre conceptul de "ieftin şi bun". Oficialul nu s-a ferit să menţioneze că există multe firme din China care în ultimii 30 de ani au realizat produse "ieftine şi nu prea bune".

Diferenţa e că acum avem Internetul, care ne informează imediat dacă un aparat sau terminal are probleme. Şeful companiei care a creat MIUI a ţinut să menţioneze că strategia şi ideologia sa l-au izolat printre mai marii tech din China. Mulţi l-au sfătuit să nu vândă telefoanele Xiaomi la preţ mare, ci să mizeze pe "multe unităţi şi ieftin".

Lei Jun a amintit şi că odată cu evoluţia Internetului nu mai este nevoie să se facă investiţii atât de mari în promovare şi advertising, existând o mai mare transparență a pieţei şi produselor. Acelaşi vizionar CEO a declarat şi că deocamdată accesoriile şi electrocasnicele Xiaomi merg pe ideea unor produse quality vândute sub preţul pieţei şi sunt foarte bine primite de public.

În zona smartphone însă, Xiaomi activează fără probleme şi în segmentele premium, depăşind preţuri că 400 sau 500 de dolari.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×