LG G6 primeşte prima sa reclamă TV, transformă utilizatorul în vârcolac atunci când vede filme horror (Video)

1.232 ori
<b>LG G6 primeşte prima sa reclamă TV, transformă utilizatorul în vârcolac atunci când vede filme horror (Video)</b>Coincidență sau nu iată că sud-coreenii de la LG Electronics dezvăluie prima reclamă TV pentru flagship-ul LG G6 fix în ziua în care rivalii de la Samsung își lansează terminalul de top S8. Reclama asociată lui G6 ne prezintă cum utilizatorul se transform

Dacă HTC a apelat la Tony Stark/Iron Man/Robert Downey Jr pentru a-şi promova produsele, LG mizează pe Jason Statham. Actorul britanic fusese ales pentru a promova LG G5, dar nu pare totuşi să apară în noile spoturi pentru LG G6. Ce vedem în schimb e un prim spot TV... în care apare un vârcolac.

Reclama TV e destul de lungă după standardele spoturilor televizate, ce gravitează undeva pe la 10-15 secunde mai degrabă decât 30 de secunde ca aici. LG îşi promovează smartphone-ul prin prisma rezistenţei la apă şi praf, dar arată şi o sesiune de gaming în Temple Run şi vizionarea de filme pe ecranul Full Vision 18:0. Totul se încheie cu motto-ul "The Big Screen That Actually Fits in Your Hand" ("ecranul cel mare care chiar îţi încape în mână").

Prezentat la MWC 2017, flagshipul cu ecran de 5.7 inch a vândut 20.000 de unităţi la debutul comercial din Coreea de Sud  şi se remarcă prin oferta ce aduce un Google Home cadou în State. În România telefonul a fost listat la precomandă la evoMAG.ro la 3299 lei şi la Quickmobile.ro la 3199 lei. Pentru cine e curios să vadă mai multe funcţii noi şi unice ale terminalului avem şi clipul de mai sus, axat pe noul LG UX 6.0.

El aduce LG Mobile Switch, Extended Capture, Smart Doctor şi Collage Wallappers, în vreme ce camera primeşte Camera Grid Shot şi Match Shot.

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×