O nouă campanie de marketing Samsung testează reacția oamenilor la prima vedere a tehnologiei Super AMOLED de pe tabletele Galaxy Tab S

1.158 ori
<b>O nouă campanie de marketing Samsung testează reacția oamenilor la prima vedere a tehnologiei Super AMOLED de pe tabletele Galaxy Tab S</b>Lansate ieri și în România în cadrul unui eveniment local, noile tablete Samsung Galaxy Tab S au fost subiectul unei campanii de marketing ce a fost desfășurată zilele acestea în New York. Rând pe rând, persoanele ce s-au urcat în taxiurile...

Lansate ieri și în România în cadrul unui eveniment local, noile tablete Samsung Galaxy Tab S au fost subiectul unei campanii de marketing ce a fost desfășurată zilele acestea în New York. Rând pe rând, persoanele ce s-au urcat în taxiurile special pregătite de către Samsung au fost întâmpinate un mic test.

Mai precis, Samsung a pregătit nu mai puțin de 4 tablete ce au fost amplaste în interiorul taxiului, una dintre acestea fiind un model Galaxy Tab S. Mai apoi, persoanele aflate în taxi au fost rugate să aleagă cea mai bună tabletă din punct de vedere al imaginii oferite.

Aflăm că 17 din 20 de pasageri au preferat tableta Samsung Galaxy Tab S în special datorită faptului că aceasta oferă o imagine mai clară, mai multe detalii, cât și o luminozitate mult mai mare în comparație cu celelalte tablete. După cum bine știm, aceste noi tablete aduc la pachet display-uri Super AMOLED cu rezoluție 2.560 x 1.600 pixeli. în rândurile de mai jos puteți vedea și o listă de prețuri:

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×