OnePlus 6 primeşte recenzia DxOMark: 96 de puncte, bun la focalizare, slab la Bokeh

Autor:  | Publicat în:  OnePlus 1.395 ori
<b>OnePlus 6 primeşte recenzia DxOMark: 96 de puncte, bun la focalizare, slab la Bokeh</b>Treziţi din beţia victoriei de la Mondial francezii de la DxOMark s-au pus cu burta pe carte şi au realizat testele lui OnePlus 6. Întâmplarea face să le fi realizat în acelaşi timp cu noi şi e vorba evident de cele foto, pe care le disecam mai jos.

Treziţi din beţia victoriei de la Mondial francezii de la DxOMark s-au pus cu burta pe carte şi au realizat testele lui OnePlus 6. Întâmplarea face să le fi realizat în acelaşi timp cu noi şi e vorba evident de cele foto, pe care le disecam mai jos. Trebuie spus că telefonul ia o notă de 96 de puncte la DxOMark, nu chiar impresionantă pentru un flagship de 2018. Rămâne şi sub câteva telefoane de anul trecut, ca Huawei Mate 10 Pro sau Pixel 2.

Pe de altă parte scorul acesta plasează telefonul peste iPhone 8 Plus, Galaxy Note 8 şi ZenFone 5. Din ce văd e şi primul OnePlus pe care îl testează francezii pentru că nu văd alt OnePlus pe lista lor şi topul lor 20. Terminalul flagship OnePlus pe anul curent vine la preţul de 520 de euro, dar provoacă la duel şi telefoane care costă cu 300 sau 400 de euro mai mult.

Are o cameră duală în spate, cu senzori de 16 MP + 20 MP, cu stabilizare optică, deschidere F/1.7, bliţ dual LED şi filmare 4K la 60 FPS. Pentru selfie avem o cameră de 16 MP. DxOMark îi laudă autofocalizarea rapidă şi precisă, dar şi culorile vii şi luminozitatea ridicată. Pot confirma ambele aspecte şi la testele Mobilissimo.ro, deci până acum suntem în grafic.

Şi expunerea a fost lăudată la capitolul foto, iar nivelul de zgomot este scăzut. Scorul la Bokeh e ceva mai modest, de doar 45 de puncte, pentru că efectul de blur, deşi plăcut e aplicat doar la fundal în loc să includă şi prim planul, cum fac unii rivali. Sunt mascate şi ceva zona de intersecţie neplăcute şi scapă detalii când aplicăm Bokeh-ul. Personal aş spune că nu mi s-a părut a fi prea defectuoasă aceasta captură şi nu e sub un Huawei din acest an la prima vedere.

E mult peste ce oferă Xperia XZ2 cu o singură cameră de exemplu. Francezii au mai amintit şi de o nuanţa de roz ce mai apare uneori la exterior, lucru cu care nu m-am întâlnit. La video a fost lăudată stabilizarea, autofocalizarea rapidă şi balansul de alb neutru. Aş spune din experienţă proprie că se putea mai bine la stabilizare, dar cumva la filmarea selfie telefonul a fost totuşi as când vine vorba de stabilizare.

Mă mir că DxOMark nu a zis nimic de selfie, fie foto sau video, pentru că avem o calitate foarte bună aici. Pe de altă parte la filmare au constat pierdere de detalii, over sharpening şi diferenţe mari de claritate între cadre. Concluzia lor? Sunt şi alternative mai bune, la preţuri mai mari totuşi. Concluzia noastră o aflaţi pe final de săptămână când e gata recenzia.

Pentru detalii și mostre intrați pe DxOMark.

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202