Sincer să fiu, nu știam că firma OnePlus e văzută rău de editorii, redactorii și analiștii din domeniul telecom. Cu ocazia celei mai noi gafe a companiei am aflat că ea mai făcuse unele destul de grave. Cea nouă implica o campanie numită "Ladies First", care la drept vorbind e cam degradantă pentru doamne și domnișoare.
Competiția celor de la OnePlus se bazează pe ideea că "nu a murit cavaleria" și propune o abordare de tip "ladies first", invitând domnișoarele să posteze fotografii cu ele și logo-ul OnePlus. Cele care primesc cele mai multe voturi pot evita sistemul de invitații pentru a putea achiziționa un One. în cadrul acestei competiții, toate fotografiile înscrise vor deveni proprietatea OnePlus, cu drepturi de distribuire, editare, modificare, traducere și obținere de profit.
Probabil că ultima mențiune printre regulile acestei provocări e cea care deranjează cel mai rău: "fără nuduri doamnelor!". Vă dați seama că deja toate fotografiile înscrise sunt semi nuduri, însoțite de comentarii nepotrivite ale utilizatorilor de sex masculin, iar întregul thread dedicat competiției a devenit o cloacă de peste 40 de pagini. și iată și alte gafe de PR ale tinerei companii:
- au promis o dată de lansare și au întârziat enorm
- au neglijat să răspundă utilizatorilor nemulțumiți
- au instituit un sistem de invitații foarte criticat
- au organizat un concurs ce implică distrugerea de obiecte vechi
- au trimis premii telefoane OnePlus One fără accesorii
Ce urmează mai departe în această serie de greșeli? Poate oameni călcați în picioare la coadă la OnePlus One sau oficiali OnePlus beți în avion, că în cazul BlackBerry.



