Orange România, oaia neagră a grupului France Telecom Orange, pe piața europeană?

1.551 ori
<b>Orange România, oaia neagră a grupului France Telecom Orange, pe piața europeană?</b>Grupul France Telecom - Orange a anunțat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, în care a înregistrat cu 7% mai mulți clienți în comparație cu primul trimestru din 2010. Astfel, compania ajunge la un total de 215.9 milioane de...

Grupul France Telecom - Orange a anunțat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, în care a înregistrat cu 7% mai mulți clienți în comparație cu primul trimestru din 2010. Astfel, compania ajunge la un total de 215.9 milioane de clienți, număr înregistrat pe 31 martie 2011.

Veniturile companiei au crescut cu 0.4%, ajungând la 11.228 miliarde de euro, fără a lua în calcul impactul măsurilor impuse de Uniunea Europeană. Performanțe notabile au fost înregistrate în Franța, unde profitul a crescut cu 5.9%, în Spania (creștere de 7%) și în Polonia (+4.5%). Trebuie menționat și că segmentul mobil al grupului a înregistrat o creștere de 25% în Africa și Orientul Mijlociu, aceasta stând în spatele evoluției companiei în ultimul trimestru.

Per total, în Europa veniturile au crescut cu 1.2%, iar raportul rezultatelor France Telecom-Orange menționează și o scădere în România, cu nu mai puțin de 6.3% la capitolul venituri pe acest prim trimestru. Se pare că țara noastră este singura de pe continent în care s-a înregistrat o scădere de venituri, poate și pe fondul terminalelor atractive oferite de Vodafone și Cosmote.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×