Raportul AdMob pe luna martie indica o crestere de popularitate a lui Android

Autor:  | Publicat în:  știri diverse 1.049 ori
<b>Raportul AdMob pe luna martie indica o crestere de popularitate a lui Android</b>Ieri a fost lansat oficial raportul AdMob Mobile Metrics pe luna martie a acestui an, o analiza lunara a trendurilor din reteaua AdMob, pe care o puteti regasi si in PDF-ul ce poate fi descarcat de aici. Noul raport indica fara dubiu ca Android isi...

Ieri a fost lansat oficial raportul AdMob Mobile Metrics pe luna martie a acestui an, o analiza lunara a trendurilor din reteaua AdMob, pe care o puteti regasi si in PDF-ul ce poate fi descarcat de aici.

Noul raport indica fara dubiu ca Android isi mareste segmentul de piata, iar la ora actuala HTC Dream (G1) genereaza 2% din traficul reclamelor din SUA pe telefoanele mobile. Terminalul ocupa locul 4 pe piata smartphone-urilor, dupa iPhone, BlackBerry Curve si BlackBerry Pearl, iar cresterea lui Android a fost accelerata dupa lansarea reclamelor integrate in aplicatii, la finalul lui ianuarie, ceea ce reflecta o orientare a publicului catre platforma Google/OHA.

O intrebare fireasca ar fi "cum se compara cresterea lui Android cu cea initiala a lui iPhone, din perioada lansarii"? Raspunsul favorizeaza terminalul produs de Apple, dar trebuie sa mentionam ca traficul de pe terminalele Android din SUA a crescut cu 47% pe luna, de la momentul lansarii lui Dream, in vreme ce traficul de pe iPhone a crescut cu 88% pe luna dupa lansarea lui App Store.

Aceasta crestere importanta, aplicabila doar primelor 5 luni dupa lansare poate fi pusa pe seama marketingului eficient al celor de la Apple, iar in ce priveste popularitatea reclamelor pe platforma Android, aplicatiile sale se dovedesc destul de apreciate de public, peste jumatate din reclamele afisate via AdMob provenind din aceste programe.

[Via: Metrics.admob.com]

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×