Runbot review (Samsung Galaxy S5): un endless runner cu grafică 3D arătoasă, fără personalitate totuși (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 963 ori
<b>Runbot review (Samsung Galaxy S5): un endless runner cu grafică 3D arătoasă, fără personalitate totuși (Video)</b>Runbot este un endless runner disponibil gratuit pe Android, testat de noi pe Samsung Galaxy S5. Acest joc va permite să controlați un robot într-un mediu urban futuristic și să alergați evitând obstacolele. &nbsp; Grafică acestui titlu arata...

Runbot este un endless runner disponibil gratuit pe Android, testat de noi pe Samsung Galaxy S5. Acest joc va permite să controlați un robot într-un mediu urban futuristic și să alergați evitând obstacolele.

Grafică acestui titlu arata destul de bine pentru un endless runner, fiind peste cea a lui Minion Rush și Subway Surfers. Veți alerga pe 3 benzi diferite și cu gesturi swipe veți sări peste obstacole, aluneca sub ele, sau schimba banda de alergat. Veți putea și să loviți anumite obstacole cu lasere sau roboți care vă stau în cale doar apăsând pe ecran.

Obstacolele sunt de obicei cutii, ziduri sau garduri electrificate, iar fundalul jocului nu oferă prea multă originalitate, ci e cam repetitiv. Vă veți putea urca pe ziduri și există și unele secvențe de parkour aici. Mai există un aspect: robotul trebuie să se confrunte cu o numărătoare inversă la finalul căreia vă exploda dacă nu aduna destule baterii.

Runbot

Ele sunt folosite și ca monedă de schimb pentru a cumpăra noi costume, armuri și obiecte defensive și ofensive în joc. Titlul nu este prea original și devine repetitiv, deci primește o notă de 6.5 din 10. îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

în cazul în care căutați să aflați prețului lui Samsung Galaxy S5, vă recomand eMAG.ro.

Runbot Review

▶▶▶ Sony Xperia XZ1 la 2.591 lei ◀◀◀