Samsung România oferă informații cu privire la procesul de înlocuire al modelelor Galaxy Note 7 comercializate pe plan local

Autor:  | Publicat în:  Samsung 1.157 ori
<b>Samsung România oferă informații cu privire la procesul de înlocuire al modelelor Galaxy Note 7 comercializate pe plan local</b>În ultima săptămână, subiectul care a tot circulat în presa online a fost și cel referitor la bateriile explozive regăsite pe mai bine de 2.5 milioane de terminale Samsung Galaxy Note 7. Cum acest model a fost comercializat și pe plan local, Samsung Român

Știrea care a luat cu asalt mediul online în ultima săptămână a fost cu siguranță cea referitoare la faptul că bateriile de pe phablet-ul Galaxy Note 7 pot exploda atunci când sunt conectate la o sursă de energie. La scurt timp de la apariția acestei vești în mediul online, Samsung a venit cu o declarație oficială menționând că toate cele 2.5 milioane de terminale comercializate până în acest moment urmează a fi înlocuite pentru a evita eventuale accidente.

Samsung Galaxy Note 7

Cum și pe plan local a debutat un program de precomandă pentru acest dispozitiv, Samsung România oferă astăzi câteva informații de interes pentru acei utilizatori ce au primit deja phablet-ul, sau așteaptă sosirea acestuia. Ei bine, dacă vă numarați printre consumatorii ce au comandat și primit deja un terminal Note 7 pus în vânzare pe piață de către Samsung Electronics România în România, puteți opta pentru una dintre cele două opțiuni:

  • posibilitatea de a schimba actualul Galaxy Note7 cu unul nou, începând cu data de 19 septembrie 2016
  • posibilitatea de a schimba actualul Galaxy Note 7 cu un Galaxy S7 sau S7 Edge, urmând ca diferența de preț să fie returnată utilizatorilor

Dacă în schimb precomanda dvs. nu a fost onorată, atunci aflați că telefonul va ajunge la voi abia din data de 19 septembrie - fiind vorba despre un terminal înlocuit ce nu va mai prezenta riscul de explozie al bateriei.

Aflăm din partea Samsung faptul că o problemă izolată în celulele bateriei a cauzat supraîncălzirea acesteia la scurt timp după ce anozii și catozii au intrat în contact. Este vorba despre o eroare de fabricație foarte rară, iar Samsung recomandă tuturor utilizatorilor de Note 7 să oprească folosirea telefonului și să profite de programul de înlocuire. Detalii extra pot fi obținute și odată cu apelarea numărului 08008 726 78 64 - Customer Service Center Samsung (Program: luni-vineri, orele 09:00 - 18:00).

De asemenea, mulțumită site-ului Gadget.ro avem și detalii oficiale despre modul în care vor aborda operatorii Orange și Vodafone această problemă. Orange declară că livrările și vânzările au fost suspendate momentat, și faptul că utilizatorii vor fi contactați pentru a li se restitui contravaloarea pachetului achiziționat, sau pentru a primi în schimb fie un Samsung Galaxy S7 sau Galaxy S7 Edge + diferența de preț și păstrând cadoul compus din setul Gear VR. Totodată, clienții pot aștepta pentru sosirea unei variante actualizate în stoc.

În schimb, Vodafone România oferă utilizatorilor posibilitatea de a returna terminalul Note 7 și primi suma plătită în mod integral, fie de a returna telefonul și primi altul la schimb ulterior cu o reducere de 100 euro la prețul inițial.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×