Scrisoare către Nokia și Microsoft de la un utilizator dezamăgit că a cumpărat Nokia Lumia 900 degeaba!

Autor:  | Publicat în:  Nokia 1.903 ori
<b>Scrisoare către Nokia și Microsoft de la un utilizator dezamăgit că a cumpărat Nokia Lumia 900 degeaba!</b>Coincidența face să avem un Nokia Lumia 900 în teste chiar acum când un utilizator foarte dezamăgit al telefonului a trimis un mail supărat la Microsoft, Nokia și AT&T. Să vă explic situația sa: cu câteva săptămâni în urma Luke a cumpărat...

Coincidența face să avem un Nokia Lumia 900 în teste chiar acum când un utilizator foarte dezamăgit al telefonului a trimis un mail supărat la Microsoft, Nokia și AT&T. Să vă explic situația sa: cu câteva săptămâni în urma Luke a cumpărat un Nokia Lumia 900, după ce fusese utilizator Windows Phone încă de la început, având un Samsung Focus.

Atunci când Focus-ul a dat ortul popii, Luke și-a păstrat fidelitatea pentru OS și a trecut la Nokia Lumia 900. Nici nu mai e nevoie să menționăm că Samsung-ul a avut probleme cu bateria, care nu au putut fi remediate de o companie Samsung nepăsătoare și nici de către operator. în fine, după ce utilizatorul a cumpărat Nokia Lumia 900, el a avut probleme cu terminalul, fie că e vorba de flicker-uri ale ecranului sau probleme cu semnalul, rezolvate de o actualizare ulterioară. Ce a pus capac problemelor a fost faptul că Microsoft a anunțat că Windows Phone 8 nu va fi compatibil cu primele modele Lumia, inclusiv 900.

Când a aflat acest lucru Luke a scris scrisoarea către Microsoft, Nokia și AT&T, afirmând că intenționează foarte serios să renunțe la telefon și abonament și să treacă la Verizon și probabil la Android. și asta în ciuda faptului că știe că va primi o actualizare la Windows Phone 7.8, care îi va aduce unele dintre funcțiile lui WP8. Interesant e faptul că Stephen Elop, CEO Nokia a răspuns mailului lui Luke, afirmând că Lumia 900 va primi destule actualizări și elemente vizuale din WP8 încât să nu se simtă lipsa să. Mailul a fost mai degrabă unul sec și oficial, decât unul care să explice clar situația...

Dacă se întâmplă asta în România, care credeți că era soluția?

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×