Produse evoMAG.ro

Smartphone-ul ca pâinea, În America de Nord... parțial și În Europa de Vest

Autor:  | Publicat în:  Statistici telefone 1.188 ori
<b>Smartphone-ul ca pâinea, În America de Nord... parțial și În Europa de Vest</b>Comparația dintre pâine și smartphone nu este una chiar atât de îndepărtată de adevăr: ai nevoie de ea, unii specialiști afirmă că îți face rău, dar totuși plătești prețul și o cumperi. în vreme ce românul de rând ar renunța la...

Comparația dintre pâine și smartphone nu este una chiar atât de îndepărtată de adevăr: ai nevoie de ea, unii specialiști afirmă că îți face rău, dar totuși plătești prețul și o cumperi. în vreme ce românul de rând ar renunța la câteva pâini bune pentru un terminal mobil performant, publicul din SUA este mare adept al smartphone-urilor, ceea ce constată și cel mai nou raport AdMob.

Vă reamintim că Google a cumpărat AdMob anul trecut, această companie afișând acum peste 2 miliarde de reclame pe zi. Zonele cu cele mai multe afișări sunt invariabil America de Nord, cu 43% din piață, Asia, cu 33%, apoi Europa Vestică, cu un procent de doar 15%, în ciuda economiei prospere. Urmează America Latină cu 3% și o Europă de Est cu doar 2%, în care ne aflăm și noi.

Segmentarea în vestul Europei se petrece astfel: Marea Britanie afișează 33% din reclamele mobile, iar cele mai importante 10 țări din regiune au cunoscut o creștere cu peste 400% în 2010. între timp, în Asia, Coreea de Sud afișează 13% din ad-uri, iar Japonia 12%. Având în vedere explozia smartphone-urilor și tabletelor în acest an, discrepanțele de procentaje se vor estompa cât de curând.

Crazy Days pe eMAG! (link de afiliat)
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×