Telekom anunţă o reorganizarea a companiilor din grup, doreşte creşterea cotei de piaţă prin relansarea ofertei pe mobil, o strategie nouă

Autor:  | Publicat în:  TELEKOM 2.862 ori
<b>Telekom anunţă o reorganizarea a companiilor din grup, doreşte creşterea cotei de piaţă prin relansarea ofertei pe mobil, o strategie nouă</b>Se pare că zvonurile despre ieşirea Telekom de pe piaţa din România nu au fost chiar reale, pentru ca operatorul magenta încă are planuri pentru ţara noastră. Aflăm că Telekom vrea îşi crească cota de piaţă şi pentru asta are de gând să relanseze oferta..

Se pare că zvonurile despre ieşirea Telekom de pe piaţa din România nu au fost chiar reale (cel puțin nu pe moment), de vreme ce operatorul magenta încă are planuri pentru ţara noastră. Aflăm că Telekom vrea să îşi crească cota de piaţă şi pentru asta are de gând să relanseze oferta de pe mobil şi să îşi reorganizeze companiile din grup.

După cum probabil ştiţi deja, Telekom România este un grup de companii, iar pe viitor acesta va dezvolta două structuri de business, una pentru mobil şi una pentru servicii broadband şi TV. Scopul este de a creşte cota de piaţă a companiei, la nivel urban şi rural, dar şi de a face faţă concurenţei. Va exista şi un portofoliu nou pentru produsele de mobil, existând şi modificări la nivelul serviciilor în zona de comunicaţii fixe.

Aparent sunt şi propuneri pentru a lansa oferite diferite pe zone geografice, în funcţie de ce arată studiile de piaţă din zonele vizate. Reorganizarea companiilor din grup va fi finalizata până pe 30 iunie 2017, iar noua structură va intra în funcţiune de la 1 iulie. E vorba despre reorganizarea personalului, dar şi managementului, afectând şi numărul de salariaţi.

Asta înseamnă disponibilizări, dar nu e menţionat şi numărul lor. Telekom intra în România în 2014, prin preluarea brandurilor Romtelecom şi Cosmote, care au ajuns sub umbrelă Deutsche Telekom. În ultimii ani au avut loc scăderi ale cifrei de afaceri, iar numărul de linii fixe a coborât sub pragul de 2 milioane anul trecut. Serviciile de televiziune au performat ceva mai bine, cu o creştere de 2% în ultimul an.

Compania a ajuns de la vârful de 1.97 miliarde de lei cifra de afaceri în 2013, la 1.84 miliarde de lei în 2015. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×