Televiziunea mobila, populara printre barbatii intre 25 si 34 de ani

Autor:  | Publicat în:  TV Mobil 1.443 ori
<b>Televiziunea mobila, populara printre barbatii intre 25 si 34 de ani</b>Tocmai s-a gasit un numitor comun pentru barbatii cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani: pasiunea pentru televiziunea mobila. Multi ar fi spus poate ca este vorba despre fotbal sau bere, dar studiile arata cat de importanta a devenit noua tehnologie in...

Tocmai s-a gasit un numitor comun pentru barbatii cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani: pasiunea pentru televiziunea mobila. Multi ar fi spus poate ca este vorba despre fotbal sau bere, dar studiile arata cat de importanta a devenit noua tehnologie in viata utilizatorilor de sex masculin.

ComScore afirma ca 46% dintre persoanele inscrise la serviciile de televiziune mobila din SUA sunt persoane cu varsta sub 35 de ani, iar 65% dintre acestia sunt barbati. Pentru noi astfel de statistici sunt doar o concluzie evidenta, in urma evolutiei tehnologiei pe care se bazeaza televiziunea mobila. Studiul a mai aratat ca barbatii tineri adopta mai devreme noile tehnologii, inca o concluzie care putea fi intuita fara aportul cercetatorilor.

Din cate se pare, acesti tineri sunt responsabili cu raspandirea noilor tehnologii, afirma comScore, deoarece ei prezinta noutatile prietenilor, colegilor si familiei cu mult entuziasm. Televiziunea mobila este astfel capabila sa atinga numeroase categorii de public, cu ajutorul segmentului mentionat anterior: barbatii tineri. De asemene cele mai celebre branduri din televiunea mobila au fost considerate VCAST de la Verizon, MobiTV si Modeo.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×