The Dark Meadow Review - cel mai bun joc horror de pe Android! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 3.343 ori
<b>The Dark Meadow Review - cel mai bun joc horror de pe Android! (Video)</b>Dacă tot am avut tableta ASUS Transformer Pad Infinity TF700 în teste, am decis să ne folosim de procesorul sau quad core Tegra 3 și de ecranul Full HD pentru a testa un joc horror interesant. Este vorba despre The Dark Meadow, produs de către cei de...

Dacă tot am avut tableta ASUS Transformer Pad Infinity TF700 în teste, am decis să ne folosim de procesorul sau quad core Tegra 3 și de ecranul Full HD pentru a testa un joc horror interesant. Este vorba despre The Dark Meadow, produs de către cei de la Phosphor Games din Chicago.

Jocul îl găsiți în varianta gratuită pe Tegra Zone, în Google Play Store și rețineți că e compatibil doar cu terminalele Tegra. El este disponibil și pe iOS, dacă sunteți posesori de iPad și iPhone. Avem de-a face cu un joc bazat pe Unreal Engine 3 și optimizat pentru experiența de pe terminalele quad core Tegra 3. Jocul va pune în pielea unui amnezic care se trezește într-un spital bântuit de demoni, cu care se luptă în vreme ce are viziuni și cauta ieșirea din acel loc ciudat. Povestea nu este foarte clară, dar atmosfera, sunetul și grafica jocului sunt excelente.

The Dark Meadow

Punctul de vedere din care se desfășoară acțiunea este unul first person și faceți tap pe ecranul touch pentru a merge în diferite zone, a verifica șifoniere, dulapuri și colțuri ascunse, pentru a găsi bijuterii sau bani cu care cumpărați noi arme, amulete, pumnale și alte accesorii. Bătăliile amintesc de Infinity Blade de pe iPad și se bazează pe swipe pentru a lovi inamicul, pe un buton special de parare/scut și de două butoane laterale cu care vă feriți de lovituri. Dupa fiecare lupta castigati experienta si distribuiti punctele pe diferite abilitati, ca intr-un RPG. Acest joc seamănă cu seria Silent Hill că atmosfera și vi-l recomand cu multă căldură. Este un joc de nota de 8-9 și mai jos aveți un video review: