Towers n Trolls Review - un joc de Android care dă dependență (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.465 ori
<b>Towers n Trolls Review - un joc de Android care dă dependență (Video)</b>Dacă vă întrebați ce fac redactorii Mobilissimo.ro atunci când nu filmează review-uri, atunci pentru ultimele zile răspunsul e "se joacă Towers N Trolls", un joc tip tower defense care te prinde. L-am testat pe micuțul HTC Desire C, iar...

Dacă vă întrebați ce fac redactorii Mobilissimo.ro atunci când nu filmează review-uri, atunci pentru ultimele zile răspunsul e "se joacă Towers N Trolls", un joc tip tower defense care te prinde. L-am testat pe micuțul HTC Desire C, iar rezultatul este recenzia video de mai jos.

Rețeta clasică de joc tower defense e respectată: inamicii atacă în valuri și urmează rute predefinite iar voi plasați "turnuri" care să îi oprească. în acest caz inamicii sunt troli, spiriduși și dragoni, iar unitățile voastre sunt arbalete, turnuri care îngheață și încetinesc, catapulte și turnuri care electrocutează, printre altele. Cu fiecare inamic distrus câștigați bani și bijuterii, investiți în noi unități sau în upgrade-ul și repararea celor existente. Puteți plasa în calea trolilor si bombe, butoiașe explosive sau nori verzi care îi încetinesc.

Odată ce terminați o serie de câteva nivele treceți la alte universuri de joc, unele dintre acestea deblocabile doar dacă aveți un numar mare de smaralde. Acestea pot fi obținute rejucând nivelele anterioare sau cumpărate cu bani reali din Google Play Store. Jocul este foarte atractiv și aveți în jur de 10-12 valuri de inamici la fiecare nivel. Puteți pune pauză pentru a gândi mai bine strategiile, iar orele vor trece pe lângă voi fără să simțiți. Găsiți jocul aici gratuit in Play Store.