Unearthed: Trail of Ibn Battuta Review (LG G Pro 2): Tomb Raider și Uncharted ajung pe mobil, cu aromă orientală (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 604 ori
<b>Unearthed: Trail of Ibn Battuta Review (LG G Pro 2): Tomb Raider și Uncharted ajung pe mobil, cu aromă orientală (Video)</b>Unearted Trail of Ibn Battuta este numele complet al jocului testat mai jos, pe phabletul LG G Pro 2. Acest phablet este primit în este de la eMAG.ro, iar jocul este unul destul de interesant, în ideea că nu vedem clone de Tomb Raider sau Uncharted în...

Unearted Trail of Ibn Battuta este numele complet al jocului testat mai jos, pe phabletul LG G Pro 2. Acest phablet este primit în este de la eMAG.ro, iar jocul este unul destul de interesant, în ideea că nu vedem clone de Tomb Raider sau Uncharted în fiecare zi.

Acest joc este unul episodic third person, un joc de acțiune în care veți explora, vă veți lupta cu arme de foc, veți avea și urmăriri cu ATV-ul în deșert și puzzle-uri de rezolvat în cele mai frumoase orașe ale lumii arabe. Jocul costă 2 dolari și cel mai mare defect al său îl reprezintă sistemul de control. Grafica arată foarte bine, iar acest titlu ar fi putut fi fantastic. Acțiunea are loc în Orientul Mijlociu și atmosfera este bine reprodusă. Puzzle-urile sunt destul de bune și implică spre exemplu să găsiți câteva amulete ascunse în urne și integrate în ziduri, pe care să le plasați pe marginea unei fântâni pentru a o porni.

Unearthed:Trail of Ibn Battuta Review (LG G Pro 2): Tomb Raider și Uncharted ajung pe mobil, cu aromă orientală (Video)​

Acest joc e disponibil și pe PC și pe Mac OS X și e bazat pe Unity Engine. El a fost lansat pe Android la finalul lunii mai, iar în centrul acțiunii se afla personajul Faris Jawad, dar și sora sa Dania. Veți ajunge în Maroc, vă veți întâlni cu liderii unor miliții, cu traficanți de arme și veți urmări personaje dubioase pe aleile din Damasc. Alexandria și Dubai sunt și ele prezentate în acest joc.

Dacă nu ar fi controlul slab și țintirea foarte proaste cu armele de foc, jocul ar fi excelent. Așa, merită doar o notă de 7.3 din 10 și îl puteți descărca de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui LG G pro 2 îl puteți afla de pe eMAG.ro!

Unearthed: Trail of Ibn Battuta Review (LG G Pro 2)