UPC România calcă pe urmele RCS & RDS şi după ce a crescut în zona de cablu TV şi Internet, ia în calcul acum şi intrarea în zona telefoniei. UPC România este al doilea jucător de pe piata de cablu TV din România şi şi-a anunţat dorinţa de a se extinde la alte 500.000 de case până în 2018.
Odată ce sunt atinse 3.2-3.3 milioane de gospodării se ia în calcul şi extinderea la servicii de telefonie mobilă. Informaţiile vin de la Robert Redeleanu, CEO al UPC România şi Ungaria, citat de Ziarul Financiar. Ultimii 2 ani au adus o expansiune amplă a companiei, cu jumătate de milion de locuinţe noi acoperite de infrastructura firmei cu origini americane.
Robert Redeleanu consideră că un operator nu are perspective prea mari pentru a lansa servicii mobile atunci când acoperă o treime din ţară, dar discuţia se schimba total la 50%. Recent UPC lansa platforma şi mediabox-ul Horizon, care permiteau vizionarea programelor operatorului oriunde şi oricând, în sistem DVR. Având în vedere preţurile foarte accesibile are rivalului RCS & RDS, UPC va trebui să vină cu ceva cu adevărat special pentru a concura în zona mobile.


