Vânzările HTC au scăzut cu 35% în 2015, după primirea deloc entuziastă a lui HTC One M9, strategii neinspirate

Autor:  | Publicat în:  HTC 722 ori
<b>Vânzările HTC au scăzut cu 35% în 2015, după primirea deloc entuziastă a lui HTC One M9, strategii neinspirate</b>Producătorul taiwanez de smartphone-uri HTC a publicat oficial raportul financiar pe anul 2015, confirm&acirc;nd o scădere a v&acirc;nzărilor cu peste 35%. Veniturile companiei au fost de 3.65 miliarde de dolari anul trecut, &icirc;n scădere faţă de...

Producătorul taiwanez de smartphone-uri HTC a publicat oficial raportul financiar pe anul 2015, confirmând o scădere a vânzărilor cu peste 35%. Veniturile companiei au fost de 3.65 miliarde de dolari anul trecut, în scădere faţă de cele 5.64 miliarde de dolari din 2014.

Trebuie remarcat totuşi că în luna noiembrie producătorul asiatic a înregistrat cele mai ridicate venituri din semestrul ce precedase acea lună, ceea ce înseamnă că aportul lui HTC One A9 a fost pozitiv. Analiştii se aşteptau ca trendul ascendent să continue în luna decembrie, dar nu a fost aşa, luna sărbătorilor de iarnă marcând o scădere cu 57.08% a vânzărilor faţă de ultima lună din 2014.

Acum HTC mizează pe headsetul Vive VR, ale cărui precomenzi încep în februarie şi pe noul kit de fitness prezentat în tandem cu Under Armour la CES 2016. Evident, aşteptăm şi primele semne legate de HTC One M10, care ar trebui să sosească sub acest nume sau eventual alt branding până de Paşte, estimez eu. Dupa un 2015 cu strategii neinspirate, speram ca HTC sa fi invatat lectii pretioase.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×