Deși Wiko este un brand cam necunoscut pentru noi, se pare că în Franța, țara de origine a companiei, produsele Wiko sunt foarte apreciate datorită prețurilor foarte accesibile ce se situează în jurul valorii de 150-200 euro.
în anul 2013, Wiko a reușit să dețină 18% din cota de piață din Franța din punct de vedere al vânzărilor de smartphone-uri, situându-se astfel pe poziția numărul 3. Cu toate acestea, în spatele produselor Wiko se află o companie chineză necunoscută, situație similară ca și în cazul companiei brașovene Allview care lansează terminale sub brand propriu produse că către alte companii.
Aflăm și faptul că Wiko s-a înființat în anul 2011, în Marseille, Franța, iar în mai puțin de un an a reușit să vândă peste 200 milioane de smartphone-uri (2012). La 2 ani după înființare, iată că Wiko ajunge să vândă terminale în valoare de peste 320 milioane de dolari anual, cifră care este în continuuă creștere.