Wiko, un brand de succes ce vinde anual smartphone-uri În valoare de peste 320 milioane de dolari

1.830 ori
<b>Wiko, un brand de succes ce vinde anual smartphone-uri În valoare de peste 320 milioane de dolari</b>Deși Wiko este un brand cam necunoscut pentru noi, se pare că în Franța, țara de origine a companiei, produsele Wiko sunt foarte apreciate datorită prețurilor foarte accesibile ce se situează în jurul valorii de 150-200 euro. &nbsp; în anul...

Deși Wiko este un brand cam necunoscut pentru noi, se pare că în Franța, țara de origine a companiei, produsele Wiko sunt foarte apreciate datorită prețurilor foarte accesibile ce se situează în jurul valorii de 150-200 euro.

în anul 2013, Wiko a reușit să dețină 18% din cota de piață din Franța din punct de vedere al vânzărilor de smartphone-uri, situându-se astfel pe poziția numărul 3. Cu toate acestea, în spatele produselor Wiko se află o companie chineză necunoscută, situație similară ca și în cazul companiei brașovene Allview care lansează terminale sub brand propriu produse că către alte companii.

Aflăm și faptul că Wiko s-a înființat în anul 2011, în Marseille, Franța, iar în mai puțin de un an a reușit să vândă peste 200 milioane de smartphone-uri (2012). La 2 ani după înființare, iată că Wiko ajunge să vândă terminale în valoare de peste 320 milioane de dolari anual, cifră care este în continuuă creștere.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×