Xiaomi doreşte să atace piaţa din SUA, după o creştere rapidă în India

Autor:  | Publicat în:  Xiaomi 406 ori
<b>Xiaomi doreşte să atace piaţa din SUA, după o creştere rapidă în India</b>Xiaomi se extinde foarte rapid &icirc;n Asia, iar titulatura de "Apple al Chinei" i se potriveşte mai bine ca oric&acirc;nd. &Icirc;n vara lui 2014 compania intra pe piaţa din India, cu speranţe mari şi iată că acum aflăm că a v&acirc;ndut 3...

Xiaomi se extinde foarte rapid în Asia, iar titulatura de "Apple al Chinei" i se potriveşte mai bine ca oricând. În vara lui 2014 compania intra pe piaţa din India, cu speranţe mari şi iată că acum aflăm că a vândut 3 milioane de handseturi în acea ţară. Următorul pas ar fi cel spre SUA, conform preşedintelui companiei, Bin Lin.

Modelul de afaceri Xiaomi pare a funcţiona bine în ţările unde segmentul e-commerce performează, declară acelaşi Bin Lin într-un interviu cu Wall Street Journal. Xiaomi e considerat al doilea cel mai valoros startup din lume, după Uber, ajungând la o popularitate uriaşă după 4 ani de existenţă. Xiaomi ar urma să vândă 80 de milioane de smartphone-uri la nivel global în 2015 şi are deja o cotă de 14% pe piaţa din India.

Piaţa din SUA va fi totuşi greu de cucerit, fiind Sfântul Graaal al tuturor producatorilor de telefoane. E cunoscut faptul că dacă eşti popular în SUA, eşti popular pe tot globul. Huawei a avut numeroase tentative de a cuceri acea piaţă, inclusiv cu campanii de awareness legate de pronunţia corectă a numelui său. Recent ZTE a lansat tot mai multe modele în premieră în State şi chiar şi jucătorii mai mici ca LeTV pornesc cu Statele Unite ca ţintă.

Xiaomi şi-a şi diversificat portofoliul de produse, incluzând pe lângă telefoane şi o tabletă şi accesorii, televizoare, baterii externe şi sisteme de purificat apă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×