Pacific Rim review: dueluri Între roboți și monștri, wet dream pentru orice geek (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.544 ori
<b>Pacific Rim review: dueluri Între roboți și monștri, wet dream pentru orice geek (Video)</b>Unul dintre blockbusterele veritabile ale verii este Pacific Rim, un film produs de Warner Bros, care ne prezintă visul oricărui geek: lupte dintre monștri și roboți. Pacific Rim are și un joc asociat, disponibil pe iOS și Android și care aduce cu...

Unul dintre blockbusterele veritabile ale verii este Pacific Rim, un film produs de Warner Bros, care ne prezintă visul oricărui geek: lupte dintre monștri și roboți. Pacific Rim are și un joc asociat, disponibil pe iOS și Android și care aduce cu Infinity Blade și Blood & Glory.

Pe Android jocul costă 4.99 dolari și noi l-am testat pe Oppo Find 5. Inamicii poartă numele de Kaiju și sunt ființe extraterestre care ajung pe Pământ printr-un portal din Pacific. Veți controla roboți construiți de pământeni, care se vor lupta cu acești Kaiju. Veți putea upgrada armele roboților, debloca noi astfel de roboți Jaeger și obține noi abilități, armuri și alte avantaje.

Controlul este simplu, iar mișcările sunt bazate pe swipe. Puteți para o lovitură, folosi brațele drept scut sau evita loviturile inamicului. Aveți și atacuri speciale, care se realizează prin apăsarea rapidă a ecranului, deci gameplay-ul e destul de simplu. Jocul oferă 30 de nivele în modul Story și există și un mod Survival deblocat la un moment dat.

Pacific Rim review​

Puteți controla unul dintre cei 5 jaegeri și acum să trecem și la buguri. Nu o spun doar eu, ci și multele comentarii de pe Play Store. Jocul va da crash la misiunea 5 și are tendința să sufere de buguri cu ieșiri bruște din aplicație. Adăugăm aici și un gameplay repetitiv și faptul că anumite aspecte din film nu sunt respectate în joc (robotul chinez nu are 3 brațe), astfel că jocul primește de la noi nota 6 din 10.

îl descărcați pe Pacific Rim de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.