Despicable Me: Minion Rush Review: un endless runner cu grafică 3D, amintește de Subway Surfers (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 3.778 ori
<b>Despicable Me: Minion Rush Review: un endless runner cu grafică 3D, amintește de Subway Surfers (Video)</b>Trebuie să recunosc că nu aveam așteptări prea mari de la Despicable Me: Minion Rush, atunci când l-am instalat pe iPad Mini, deci am fost surprins să văd că jocul este chiar atractiv. El este disponibil gratuit pe iOS și Android și vine drept...

Trebuie să recunosc că nu aveam așteptări prea mari de la Despicable Me: Minion Rush, atunci când l-am instalat pe iPad Mini, deci am fost surprins să văd că jocul este chiar atractiv. El este disponibil gratuit pe iOS și Android și vine drept companion pentru noua pelicula Despicable Me 2.

Produs de Gameloft, jocul aminteste de Subway Surfers și este un endless runner cu 3 benzi și care include și bătălii cu un boss. Personajele adică minionii sunt foarte amuzante, vesele și puse pe sotii. Veți juca drept un astfel de Minion, care vrea să ia titlul de "Minion of the Year" și pentru asta trebuie să își saboteze colegii și să... adune banane.

Veți porni într-un laborator peste care veți trece ușor, iar la final aveți o bătălie cu bossul Vector. Apoi urmează nivelul dintr-un cartier aglomerat și veți intra chiar și în casele oamenilor, totul cu o grafică 3D foarte reușită. Zonele 2D și cele 3D alternează și la fiecare pickup pe care îl luați aveți și câte un minigame drăguț, fie cu un unicorn care se inalta vertical, fie cu o rachetă pe care o calariti.

Despicable Me: Minion Rush Review: un endless runner cu grafică 3D, amintește de Subway Surfers (Video)​

Pentru a face salturi sau a trece la o bandă din partea stânga sau dreapta veți folosi mișcări swipe pe ecran, iar bananele adunate va permit să cumpărați diferite upgrade-uri și abilități. Grafică 3D și carisma personajelor atrag cel mai mult la acest titlu, care de la noi primește o notă de 9.7 din 10, pentru că jocul e prea ușor. îl puteți descărca de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

Tableta iPad Mini o puteți cupăra de pe eMAG.ro.

Despicable Me: Minion Rush Review