Family Guy Quest for Stuff Review (Allview Viva D8): umor vulgar, bogăție de conținuturi, dar un joc plin de buguri și cash cow (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 772 ori
<b>Family Guy Quest for Stuff Review (Allview Viva D8): umor vulgar, bogăție de conținuturi, dar un joc plin de buguri și cash cow (Video)</b>Jocul asociat serialului Simpsons ne-a arătat că pot exista titluri dezamăgitoare și legate de marile &nbsp;francize, iar Family Guy are la rândul său un joc asociat care dezamăgește. El se numește Family Guy Quest for Stuff, testat de noi pe...

Jocul asociat serialului Simpsons ne-a arătat că pot exista titluri dezamăgitoare și legate de marile  francize, iar Family Guy are la rândul său un joc asociat care dezamăgește. El se numește Family Guy Quest for Stuff, testat de noi pe tableta Allview Viva D8, pe care o puteți câștiga la un concurs Mobilissimo.ro.

îi veți controla pe faimoșii Peter Griffin, Stewie, Chris, Quagmire și Lois, care încearcă să reconstruiască orașul Quahog. Povestea începe cu Peter Griffin luptându-se cu acel cocos care apare și în seria de animații, pentru că ei să distrugă orașul Quahog din greșeală. Apoi veți reconstrui casele, veți da sarcini personajelor și veți avea chiar și un soi de Facebook pe care postează personajele din când în când.

Family Guy Quest for Stuff Review (Allview Viva D8): umor vulgar, bogăție de conținuturi, dar un joc plin de buguri și cash cow (Video)​

Există și un univers paralel în care îl întâlniți pe Stewie, dar odată selectată acea opțiune jocul are un bug și se resetează. Acest titlu e de gen pay to win, iar taskurile durează cu orele. Glumele sunt amuzante, poate puțin cam vulgare, sexiste și rasiste, dar știți cum e Family Guy, e bazat pe șoc. Puteți să îl puneți pe Peter să facă dansul Surfing Bird, să îi aduceți "iarba" lui Jerome, singurul personaj de culoare din joc sau îl puneți pe Chris să alerge după fluturi.

Va apărea și Meg la un moment dat și Bonnie, soția lui Joe, polițistul în scaun cu rotile. Veți face level up și veți strânge bani, cu care cumpărați decorațiuni pentru oraș, statui, case și multe altele. Jocul necesita prea mult timp pentru a-l putea savura și e plin de buguri și situații de tip pay to win. îi dăm o notă de 7.5 din 10 pentru că e totuși amuzant. îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview Viva D8 prețuri actualizate:

Family Guy Quest for Stuff Review (Allview Viva D8)

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202