Final Fantasy IV review: clasicul a revenit, cu o poveste profundă, nu vă așteptați la grafică high end (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 651 ori
<b>Final Fantasy IV review: clasicul a revenit, cu o poveste profundă, nu vă așteptați la grafică high end (Video)</b>Jocurile Final Fantasy nu sunt pentru fanii GTA, asta e sigur. Ele nu oferă nici acțiune cu cifra octanica ridicată și nici grafică de top, ci se axează mai mult pe poveste și pe feeling, decât orice altceva. Este și cazul lui Final Fantasy IV,...

Jocurile Final Fantasy nu sunt pentru fanii GTA, asta e sigur. Ele nu oferă nici acțiune cu cifra octanica ridicată și nici grafică de top, ci se axează mai mult pe poveste și pe feeling, decât orice altceva. Este și cazul lui Final Fantasy IV, testat recent pe tableta Evolio Quattro HD.

Am prins jocul la reducere, el costând doar 26 de RON, iar eu fiind mare fan Final Fantasy, nu puteam rata experiența. Titlul a fost o revoluție pe Super Nintendo, un debut al graficii 16 bit în seria Final Fantasy. Povestea este una destul de bine scrisă, cu trădări, genocid și cavaleri care întorc armele. Ce avem aici este un port al unui remake de pe Nintendo DS, intitulat Final Fantasy IV.

Final Fantasy IV​

Veți controla un cavaler numit Cecil, care se întoarce împotriva regelui sau tiranic și a războaielor pornite de el. Bătăliile au loc în regim turn based, ca și în celelalte jocuri Final Fantasy, iar numărul de personaje incluse aici este destul de mare. Inamicii pun mari probleme în acest joc, deci va trebui să faceți grinding serios dacă vreți să treceți mai departe și v-ați blocat la un dungeon.

Puteți trece atacurile pe automat, dacă nu aveți chef să apăsați pe ecran prea des. Jocul datează din 1991 deci îi scuzăm grafică, dar măcar primim multe ore de poveste și cutscene-uri, o muzică excelentă și multe itemuri de adunat, plus o mulțime de arme, magii și creaturi pe care le putem chema prin summon. Acest RPG clasic primește o notă de 9.5 din 10 și poate fi descărcat de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Evolio Quattro HD prețuri actualizate:

​Final Fantasy IV review