Mutant Roadkill review - joc Glu Mobile care combină Carmageddon cu Temple Run (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.843 ori
<b>Mutant Roadkill review - joc Glu Mobile care combină Carmageddon cu Temple Run (Video)</b>Dacă tot am avut în teste tableta Yarvik GoTab Zetta, am decis să rulăm și un joc interesant pe acest terminal. Este vorba despre Mutant Roadkill, titlu al celor de la Glu Mobile, disponibil gratuit, pe modelul fremium. Asta înseamnă că trebuie...

Dacă tot am avut în teste tableta Yarvik GoTab Zetta, am decis să rulăm și un joc interesant pe acest terminal. Este vorba despre Mutant Roadkill, titlu al celor de la Glu Mobile, disponibil gratuit, pe modelul fremium. Asta înseamnă că trebuie să faceți achiziții în joc, dacă vreți, cumpărând obiecte și powerupuri cu bani reali.

Mutant Roadkill este mai degrabă destinat telefoanelor decât tabletelor, aspect scos în evidență de faptul că el rulează în mod portret, chiar și pe tableta noastră. Avem de-a face cu un titlu cu scop foarte simplu: conduceți o mașină, cu care călcați toți mutanții din calea voastră. Gameplay-ul amintește foarte mult de Temple Run, doar că acum personajul principal este o mașină, iar obstacolele sunt mutanți, resturi de mașini și pereți. Din păcate jocul este unul de tip continuu, deci dacă loviți un perete s-a terminat cu evoluția voastră în joc și o luați de la început.

Evident exista itemuri care vă permit să continuați jocul de unde ați rămas, sau invincibilitate, sau tot soiul de mașini mai puternice și arme, dar ele trebuie cumpărate din magazinul intern al jocului. Aici sunt două opțiuni: fie jucați foarte bine și adunați bani virtuali, fie plătiți bani reali și cumpărați tot ce doriți. Jocul devine mai greu atunci când pe mașina voastră sar și mutanți, care trag vehiculul într-o parte și vă pot ciocni de obstacole. Jocul e tare distractiv, dar faptul că trebuie mereu să o luați de la început îl trage în jos. îi dăm o notă de 7 din 10 și aflați că îl puteți descărca de aici.