Smash Bandits Racing review (iPad Mini): un joc reușit cu urmăriri de mașini, numeroase vehicule și curse (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 996 ori
<b>Smash Bandits Racing review (iPad Mini): un joc reușit cu urmăriri de mașini, numeroase vehicule și curse (Video)</b>Smash Bandits Racing vine în completarea lui Smash Cops, care a primit deja review la Mobilissimo.ro, dar de această dată nu mai sunteți polițistul care urmărește un șofer fără control pe șosea, ci sunteți chiar șoferul care a luat-o razna....

Smash Bandits Racing vine în completarea lui Smash Cops, care a primit deja review la Mobilissimo.ro, dar de această dată nu mai sunteți polițistul care urmărește un șofer fără control pe șosea, ci sunteți chiar șoferul care a luat-o razna. Ideea e să încălcați toate regulile de circulație și să declanșați o urmărire cu mașini difuzată la televizoarele americanilor.

Am testat acest joc gratuit pe iPad Mini și menționez că el rulează în format portrait. Veți controla mașina ținând apăsată o zonă touch în spatele său și mișcând degetul pe ecran în funcție de direcția pe care doriți să o imprimați vehiculului. Jocul ocupa 200 MB și vine de la Hutch Games, iar ideea este să loviți cât mai mult lucruri care vă stau în cale, de la bariere, butoaie și stâlpi, la cutii poștale și mașini de poliție.

Smash Bandits Racing

Puteți și să detonați mașinile polițiștilor, atunci când ele se afla aproape de voi. Printre mașinile pe care le puteți cumpăra cu banii strânși din misiuni se număra un hotrod, buggy, mașini sport, sedanuri și chiar și un Spyker. înainte de fiecare cursă infernală pe șosea veți putea adăuga upgrade-uri precum un avans de câțiva metri buni, cauciucuri care rezistă la țepi și multe altele.

Smash Bandits Racing​

Aveți în fiecare zi challengeuri de îndeplinit și pentru ele veți primi chipsuri de poker, care funcționează ca monedă de schimb în acest joc. După ce veți fi prinși sau veți lovi mașina prea rău, puteți fie să furați o mașină a poliției, fie o camionetă sau o mașină SWAT. Există și un mod de curse în acest titlu, dar el nu e atât de palpitant că urmăririle cu poliția și la un moment dat veți ajunge să conduceți și o barcă dintr-un motiv sau altul...

Smash Bandits Racing e un joc tare distractiv, care primește nota 9 din 10 la Mobilissimo.ro și îl descărcați de aici pe Android și de aici pe iOS.

Prețul actual al lui iPad Mini îl puteți afla de pe site-ul eMAG.
​