Strung Along Review (Allview Wi8G): platformer original cu o marionetă controlată cu sfori cam... scurte (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 849 ori
<b>Strung Along Review (Allview Wi8G): platformer original cu o marionetă controlată cu sfori cam... scurte (Video)</b>Atunci c&acirc;nd am testat tableta Allview Wi8G am testat şi jocuri pe ea, evident, iar printre ele s-a numărat şi Strung Along, un platformer interesant. &Icirc;n el controlaţi o marionetă, ţinută &icirc;n sus de nişte sfori, care vă vor limita...

Atunci când am testat tableta Allview Wi8G am testat şi jocuri pe ea, evident, iar printre ele s-a numărat şi Strung Along, un platformer interesant. În el controlaţi o marionetă, ţinută în sus de nişte sfori, care vă vor limita mişcările.

Jocul e disponibil gratuit în Windows Store şi a fost lansat la final de an 2014. Marioneta din lemn are fizică bună şi controlul e foarte simplu: un buton pentru piciorul drept şi unul pentru cel stâng, evident virtuale. Veţi putea şi să mişcaţi braţul marionetei pentru a vă agăţa de un cârlig, care vă va transporta către dreapta ecranului.

Strung Along

Dacă faceţi pași prea lungi sau călcaţi fix în golul dintre platforme, firele care ţin marionetă dreaptă se vor rupe şi va fi game over. Astfel, paşii trebuie să fie moderaţi, sau un pas lung trebuie să fie urmat de unul echivalent imediat, cu celălalt picior. Veţi putea şi să săriţi, apăsând ambele butoane virtuale, pentru a evita butoanele care se rostogolesc spre voi.

În fundal avem o muzică clasică relaxată, iar jocul nu provoaca deloc frustrare. Vestea bună e că nu avem in app purchases sau reclame incluse în Strung Along. Nivelele sunt destul de scurte şi există şi un mod endless pentru a exersa. Îi acordăm lui Strung Along nota 8.4 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Windows, de aici pentru Android și de aici pentri iOS.

Allview Wi8G Prețuri actualizate:

Strung Along Review (Allview Wi8G)