Umi Review (Oppo Find 7a): endless runner side scrolling repetitiv, cu nivel de dificultate ridicat, muzică enervantă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 626 ori
<b>Umi Review (Oppo Find 7a): endless runner side scrolling repetitiv, cu nivel de dificultate ridicat, muzică enervantă (Video)</b>Umi este un joc testat de noi pe Oppo Find 7a, smartphone primit &icirc;n teste de la QuickMobile.ro. Acest titlu costă 1 dolar in Play Store şi este un endless runner side scrolling, cu elemente de platformer. &nbsp; El aminteşte foarte mult de Dark...

Umi este un joc testat de noi pe Oppo Find 7a, smartphone primit în teste de la QuickMobile.ro. Acest titlu costă 1 dolar in Play Store şi este un endless runner side scrolling, cu elemente de platformer.

El aminteşte foarte mult de Dark Guardians, testat pe BlackBerry Passport, având acelaşi concept. Din păcate el nu are şi checkpointuri, deci trebuie mereu să porniţi de la început. Jocul implică un pinguin cu o sabie şi o mantie, care porneşte la drum printre tot soiul de creaturi ciudate. Vă veţi înfrunta cu ciuperci, bufniţe, insecte zburătoare şi creaturi în flăcări.

Umi

Jocul vă oferă 3 vieţi şi veţi putea să luaţi arme şi vieţi pe parcurs, spărgând o serie de baloane. Controlul e intuitiv, cu un buton pentru deplasat în dreapta, unul în stânga, un buton jump şi unul pentru armă. Veţi putea folosi un mini gun, pistoale, shuriken, sniper şi o sabie pe parcurs. Atenţie la inamicii zburători, care pot arunca alte creaturi peste voi, exact când nu vă aşteptaţi.

Există şi pericolul unui bumerang aruncat de o bufniţă, care se întoarce pe sub voi, deci trebuie să săriţi la timp. Jocul e uşor frustrant uneori şi are o muzică enervantă de fundal, dar provoacă dependentă. Partea bună e că nu are IAP sau reclame. Îi acordăm nota 8 din 10 şi îl descărcaţi de aici.

Umi Review (Oppo Find 7a)