Zombiewood Review: shooter dual stick cu tema Hollywoodiana (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.140 ori
<b>Zombiewood Review: shooter dual stick cu tema Hollywoodiana (Video)</b>Dacă tot ne-am jucat cu un iPad Mini, am decis să testăm și un titlu proaspăt cu zombii și anume Zombiewood. Acest joc este disponibil gratuit în App Store și este produs de către Gameloft. Avem de-a face cu un twin stick shooter, adică genul...

Dacă tot ne-am jucat cu un iPad Mini, am decis să testăm și un titlu proaspăt cu zombii și anume Zombiewood. Acest joc este disponibil gratuit în App Store și este produs de către Gameloft. Avem de-a face cu un twin stick shooter, adică genul acela de joc în care aveți un stick virtual pentru direcția personajului și un stick virtual pentru direcția proiectilelor.

De remarcat aici tema acestui joc, destul de amuzantă și inedită: Los Angeles a fost invadat de zombii și voi controlați un actor șomer care joacă în filme de acțiune imaginare, care îi dau prilej să se lupte cu creaturile revenite din morți. Fiecare nivel e organizat ca o filmare și fiecare "peliculă" are o temă, fie că e film cu polițiști sau film romantic. Grafica jocului arata foarte bine, zombii și mediul din jur sunt foarte colorate, iar personajul se mișca destul de fluid. Puteți distruge și obiecte din cadru, nu doar acești Frankenstein de pe ecran și unele misiuni chiar vi se cere să doborâți baraje sau să distrugeți/căutați obiecte.

Alte misiuni includ stingerea unui incendiu, apărarea unei domnișoare sau salvarea sa dintr-o cușcă. Veți cumpăra arme noi și haine noi pentru personajul nostru cu monedele pe care le strângeți în joc. Inamicii va ataca în valuri și uneori intra în modul "berserk", care îi face mai rapizi și mai agresivi. Aveți la dispoziție armele clasice precum mitraliere, shotgun, două pistoale, lansatoare de rachete sau arme cu laser, dar și un topor special, o bâtă de baseball și o chitară drept atacuri bonus.

Din păcate e greu să evoluezi în joc fără bani reali și gameplay-ul e un pic repetitiv. De aceea îi acordăm jocului nota 7.5 din 10 și îl puteți descărca de aici pe Android și de aici pe iOS.

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202