Angry Birds Space Red Planet review - 20 de nivele Înflăcărate cu noi capcane și noi provocări (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.884 ori
<b>Angry Birds Space Red Planet review - 20 de nivele Înflăcărate cu noi capcane și noi provocări (Video)</b>Cu ocazia sosirii pe Marte a Roverului Curiosity de la NASA, cei de la Rovio au lansat o nouă versiune de Angry Birds Space, sub forma update-ului Red Planet. în acesta povestea e simplă: porcii verzi au furat roverul de la NASA și au pornit pe Marte...

Cu ocazia sosirii pe Marte a Roverului Curiosity de la NASA, cei de la Rovio au lansat o nouă versiune de Angry Birds Space, sub forma update-ului Red Planet. în acesta povestea e simplă: porcii verzi au furat roverul de la NASA și au pornit pe Marte în căutare de ouă. Păsările se vor răzbuna de-a lungul a 20 de nivele noi.

A fost lăsat loc și pentru încă 10 nivele care vor sosi în curând și vor include și un boss final. Noile nivele aduc capcane precum gheizere sau vulcani, care vor schimba traiectoria păsărilor pe orbitele mini planetelor. Pe lângă aceste capcane vă veți ciocni și de bucăți de magmă, care se sparg în mai multe bucățele explozive, ce vor pluti în spațiu și lovi porcii. Dacă în Angry Birds Piglantis vă ajutați de apă pentru a ghida păsările, acum vă veți ajuta de abur, care va ridica zburătoarele pe orbita planetei roșii.

Angry Birds Space Red Planet

Față de Angry Birds Seasons Back to School acest release e mai greu și veți petrece cam o oră până îl veți termina. Trebuie să calculați cu grijă traiectoria păsărilor și să găsiți și cele 3 rovere NASA ascunse cu grijă în nivele. El vă vor duce la nivele bonus speciale, pline de cristale albastre și porci nervoși în stații spațiale. îi dăm jocului o notă de 9 din 10 și mai jos vedeți și un video review. Am testat acest joc pe tableta Google Nexus 7, pe care-l puteți descărca gratuit de aici.