Angry Birds Stella Review (Samsung Galaxy S4): Rovio devine lacomă, ne pune să adunăm monede și să așteptăm pentru gameplay (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.167 ori
<b>Angry Birds Stella Review (Samsung Galaxy S4): Rovio devine lacomă, ne pune să adunăm monede și să așteptăm pentru gameplay (Video)</b>Dacă de la jocurile endless runner inspirate de filme blockbuster mă aștept la dezamăgire (vezi Transformers cel nou), ei bine de la Rovio nu prea am avut parte de fail-uri. Singurul pe care mi-l amintesc este Angry Birds Go, iar un fail puțin mai...

Dacă de la jocurile endless runner inspirate de filme blockbuster mă aștept la dezamăgire (vezi Transformers cel nou), ei bine de la Rovio nu prea am avut parte de fail-uri. Singurul pe care mi-l amintesc este Angry Birds Go, iar un fail puțin mai mare a fost Amazing Alex. în fine, acest review este destinat lui Angry Birds Stella și da, este un eșec.
​

Am testat jocul pe Samsung Galaxy S4 și aflați că acesta este un titlu gratuit, sau mai bine zis un freemium. Lansat oficial pe 4 septembrie, cu câteva ore prioritate pentru Android, acest joc oferă 120 de nivele, noi personaje și noi atacuri pentru păsări. Acum zburătoarele sunt de sex feminin și au mai multă personalitate, iar protagoniștii sunt Willow, Luca, Dahlia și Poppy.

Angry Birds Stella Review

Avem o pasăre roz drept personaj principal, puterea sa fiind ricoche-ul, apoi o pasăre galbenă care declanșează tornade verticale, ca un soi de tirbușon, în vreme ce pasărea mică și albastră care se dividea în trei acum va trage cu ultrasunete pentru a sparge gheața. Există și o pasăre pui, cu o căciulă pe cap și care se învârte ca un bumerang, dar doar înainte și nu înapoi precum tucanul bumerang pe care îl știam deja.

în cele din urmă există o pasăre bej care se teleportează și e preferata mea. Grafica jocului arată bine, dar nivelele arată cam la fel toate și par copiate din Angry Birds Rio (jungla, junglă și iar jungla). Veți arunca păsările tot spre porci, de această dată unii controlați de o pasăre malefică, care aduce cu Maleficent. Bătăliile cu boshi sunt foarte slabe și nu mă avem vreun porc uriaș sau decorat cu vreo pălărie fistichie, ci pur și simplu o armată de porci care se ascund după stindarde mov.

Noile păsări au și noi strigăte de război și mai nou veți aduna monede în acest joc, bănuții find cheltuiți pe powerupuri, pe păsări în plus sau pe deblocarea de nivele. Spre exemplu pe la nivelul 23 trebuie să plătiți 100 de galbeni sau să stați pe bară o oră. Acest procedeu se va repeta la fiecare 10 nivele și uneori veți sta pe bară și 5 ore fără să vă puteți juca. Jocul e foarte ușor și nu oferă absolut nici o provocare sau variație.

Un powerup util este acel ciocan al lui Thor din stânga ecranului, care se incarac pe măsură ce jucați și care omoară porcii din prima. Veți fi "notați" că de obicei cu 3 stele, doar că acum pentru a o obține și pe ultima va trebui să plătiți cu galbeni uneori, ceea ce nu e deloc OK. Per total Rovio a devenit fix ca Glu, Gameloft și Mobage, o companie lacomă și avidă de profituri din freemium.

Angry Birds Stella​

Păcat, măcar păcat... Iar nota de 6.5 din 10 acoperă mai degrabă cantitarea mare de content primită, altfel jocul prima nota 2. Puteți descărca jocul de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Dacă vă întrebați cât mai costă Samsung Galaxy S4, puteți afla chiar de aici.