Big Hero 6 Bot Fight Review (Allview V1 Viper i4G): Disney transformă luptele cu roboţi/pokemoni în Candy Crush (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 873 ori
<b>Big Hero 6 Bot Fight Review (Allview V1 Viper i4G): Disney transformă luptele cu roboţi/pokemoni în Candy Crush (Video)</b>Anul trecut vedeam cum filmul Godzilla ajungea pretext pentru un soi de joc Candy Crush, pentru că acum să vedem desenul animat de la Disney Big Hero 6 pus &icirc;n aceeaşi postură. Jocul rezultat este Big Hero 6 Bot Fight, disponibil gratuit in Play...

Anul trecut vedeam cum filmul Godzilla ajungea pretext pentru un soi de joc Candy Crush, pentru că acum să vedem desenul animat de la Disney Big Hero 6 pus în aceeaşi postură. Jocul rezultat este Big Hero 6 Bot Fight, disponibil gratuit in Play Store şi testat pe Allview V1 Viper i4G.

Practic, acest joc combina conceptul de Pokemon cu cel de Candy Crush şi e destul de distractiv, dar şi rapid, sesiunile de gameplay fiind scurte. Veţi avea toate personajele din animaţia Disney aici, inclusiv Hiro şi roboţelul Baymax. Acesta este un puzzle de tip match 3, adică trebuie să aliniem 3 sau mai multe bile colorate pentru a le face să dispară sau pentru a le transforma în alte itemuri utile pentru gameplay.

Puteţi face level up şi realiza upgrade-uri pentru fiecare robot găsit şi folosi diferite componente pentru a crea noi "pokemoni". E interesant şi aspectul colaborativ al jocului, astfel că puteti alege să jucaţi împreună cu alţi gameri din toată lumea, ei aducându-şi aportul la lupta cu diferite valuri de inamici. Fiecare nivel are şi un boss fight la final, iar alinierea acelor bile colorate declanşează atacuri, cu diferite nivele de damage.

Big Hero 6 Bot Fight Review (Allview V1 Viper i4G)

Există sute de roboţi de adunat, evenimente săptămânale şi un sistem de energie, care va permite să realizaţi doar câteva lupte şi atât, apoi să aşteptaţi până se încarcă meter-ul colorat. Există şi conceptul de elementale aici, fiecare personaj având un element asociat, care va fi util în lupta cu inamicii. Printre bilele speciale se numără cele care dizolvă rânduri întregi sau cele vă aduc HP în plus.

Jocul e distractiv, dar nu se abate de la normă jocurilor gen Candy Crush şi primeşte de la noi o notă de 7.5 din 10.  Puteti descarca jocul de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview V1 Viper i4G prețuri actualizate:

▶▶▶ Sony Xperia XZ1 la 2.591 lei ◀◀◀