Boom Beach Review (Allview X2 Soul): mai mult decât o clonă Clash of Clans, un joc cu adevărat distractiv (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 2.132 ori
<b>Boom Beach Review (Allview X2 Soul): mai mult decât o clonă Clash of Clans, un joc cu adevărat distractiv (Video)</b>Boom Beach e printre puținele jocuri pe care voi continua să le joc și după ce am terminat recenzia sa, iar acest titlu a fost testat de mine pe telefonul Allview X2 Soul. Acesta este cel mai subțire smartphone din lume, cu grosime de 5.55 mm. &nbsp;...

Boom Beach e printre puținele jocuri pe care voi continua să le joc și după ce am terminat recenzia sa, iar acest titlu a fost testat de mine pe telefonul Allview X2 Soul. Acesta este cel mai subțire smartphone din lume, cu grosime de 5.55 mm.

Boom Beach este disponibil gratuit pe Android și este produs de către cei de la Supercell. El amintește de Clash of Clans, cu care este înrudit, doar că bătăliile de aici sunt unele pe bază de debarcare pe plajă și lupte navale. Veți controla o bază pe o insulă, o veți upgrada și veți transporta trupe folosind vehicule amfibii, cu care veți cuceri insule din jurul vostru. Veți avea și un vaporaș cu tunuri care va asigura acoperirea trupelor de la distanță.

Boom Beach

Monedele de schimb în acest joc sunt aurul, lemnul și diamantele. Acestea din urmă sunt folosite pentru a accelera procesu de construcție sau upgrade la fiecare unitate sau clădire. Uneori va dura câteva ore ca o clădire să fie gata, tipic pentru un joc fremium. Nu veți avea un control prea mare asupra trupelor aruncate în luptă, care atacă automat țintele și pot intra în vizorul mitralierelor, sniperilor și al altor elemente defensive.

Boom Beach Review (Allview X2 Soul): mai mult decât o clonă Clash of Clans, un joc cu adevărat distractiv (Video)​

Evident vă puteți planifica și voi defensivă, cu mine antipersoana, tunuri, mitraliere și multe altele. Veți putea fi atacat și când nu sunteți în joc și veți pierde resurse, iar insulele cucerite pot fi recâștigate. Jocul necesita conexiune online tot timpul, iar insulele pe care le atacați pot fi ocupate de AI sau jucători reali. Puteți direcționa trupele pe care le amplasați pe insule folosind câte un flare luminos, dar el costa o serie de puncte pe care trebuie să le drămuiți pentru atacul cu vaporul cu tun.

Jocul e foarte distractiv și merită un 9 din 10. îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X2 Soul prețuri actualizate

Boom Beach Review (Allview X2 Soul)