Call of Duty Heroes Review (iPad Air 2): faimosul FPS ajunge o clonă de Clash of Clans, una nu chiar rea (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 842 ori
<b>Call of Duty Heroes Review (iPad Air 2): faimosul FPS ajunge o clonă de Clash of Clans, una nu chiar rea (Video)</b>După ce Star Wars a ajuns clonă de Clash of Clans, e rândul faimosului Call of Duty să aibă aceeași soartă, prin intermediul jocului Call of Duty Heroes. Acest titlu e unul de tip base builder, pe care l-am testat pe iPad Air 2. Jocul e gratuit și...

După ce Star Wars a ajuns clonă de Clash of Clans, e rândul faimosului Call of Duty să aibă aceeași soartă, prin intermediul jocului Call of Duty Heroes. Acest titlu e unul de tip base builder, pe care l-am testat pe iPad Air 2. Jocul e gratuit și are o grafică destul de arătoasă.

Sunt momente în care acest joc amintește vag de Command & Conquer, ceea ce e un mare compliment pentru el. Avantajul e că aici evoluați mai rapid decât în Clash of Clans și aveti și eroi cu abilități speciale care ajută misiunile să să fie terminate mai rapid. Ca de obicei, jocul are nevoie de conexiune la Internet permanent și există o axare pe modul PvP. Avem și un mod campanie, care e mai degrabă un antrenament pentru luptele cu alți jucători.

Call of Duty Heroes

Cheia jocului este construcția bazei și upgrade-ul clădirilor, dar și antrenarea de unități. Puteți construi vehicule, chema un elicopter care să tragă cu o mitralieră Gatling în inamici sau aruncă grenade. Misiunile PvP au o limită de timp, dar cele din campanie nu. Bătăliile au un sistem de 3 stele, iar cheia este să distrugeți HQ-ul inamicului pentru a termina misiunea. Bătăliile durează cam 2-3 minute și avem la dispoziție personaje clasice din universul Call of Duty, printre care Price, Soap sau Harper. Resursele jocului sunt aurul și petrolul, dar există și Celerium, care va scăpa de timerele asociate construcțiilor.

Există 30 de structuri upgradabile, evident avem și IAP și putem amplasa unități defensive pentru a ne proteja bază, ce poate fi atacată și când nu suntem pe device. E vorba despre mine, turete, rachete și altele de genul. Muzica de fundal e destul de bine realizată și odată la câteva ore primim și resurse gratis din partea jocului. Am apreciat acest titlu pentru progresul rapid în joc și fără IAP și varietatea unităților.

îi acordăm nota 8.2 din 10 și îl descărcați de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

Prețul tabletei îl puteți afla de aici.

Call of Duty Heroes Review (iPad Air 2)