Contract Killer Sniper Review (Samsung Galaxy Alpha): acțiune puțin mai complexă, mod PvP evoluat și o bază de apărat (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.285 ori
<b>Contract Killer Sniper Review (Samsung Galaxy Alpha): acțiune puțin mai complexă, mod PvP evoluat și o bază de apărat (Video)</b>Seria Contract Killer de la Glu Mobile pot spune că a fost singura bazată pe shootere statice pe care am putut-o digera. și jocul Robocop de la Glu oferea aceeași experiență, dar cu un skill tree ceva mai mare. Noul Contract Killer Sniper aduce un...

Seria Contract Killer de la Glu Mobile pot spune că a fost singura bazată pe shootere statice pe care am putut-o digera. și jocul Robocop de la Glu oferea aceeași experiență, dar cu un skill tree ceva mai mare. Noul Contract Killer Sniper aduce un gameplay ceva mai puțin static, astfel că ne deplasăm mai mult între obstacole.

Am testat acest joc freemium pe Samsung Galaxy Alpha și ne-am distrat de minune. Aveți la dispoziție peste 250 de misiuni, atât unele care implică puști cu lunetă, după cum indica chiar numele jocului, cât și unele ce implică mitraliere și execuții folosind cuțite. Veți amplasa bombe și veți aduna intel, deci acțiunea e mai complexă, dar în miezul sau acesta rămâne un cover shooter.

Contract Killer Sniper Review (Samsung Galaxy Alpha): acțiune puțin mai complexă, mod PvP evoluat și o bază de aparat (Video)

Armele sunt upgradabile, destul de scumpe și foarte variate. Există și un aspect PvP, astfel că veți putea ataca baza unui jucător real, chiar dacă el nu se afla pe device. Aici avem un sistem care îmi amintește puțin de Clash of Clans. Ne putem creea propria bază, pe care să o upgradam, să includem turete și soldați, dar va trebui să cheltuim gems, care sunt greu de obtinut.

Contract Killer Sniper​

Ce am remarcat e că acest titlu include multe arme futuriste din Call of Duty Advanced Warfare, lucru binevenit de dragul varietății. Grafică arată bine, controlul este intuitiv și muzica e dramatică. Jocul are 3 resurse: lingouri, diamante și credite. Diamantele le veți primi din când în când din partea jocului și le veți folosi pentru upgrade-urile de bază. Veți putea cumpăra atât grenade, cât și cuțite, medipackuri, puști cu lunetă, SMG-uri și mitraliere.

Puteți face și level up, upgrada muniția armelor, damage-ul, șansă de lovitura criticala sau modul de tragere. Contract Killer Sniper primește de la Mobilissimo.ro nota de 9.2 din 10, fiind probabil cel mai complex shooter static de pe piață, evident după Mass Effect Infiltrator.

Samung Galaxy Alpha prețuri actualziate:

Contract Killer Sniper Review (Samsung Galaxy Alpha)