Robocop review: un joc gratuit de acțiune inspirat total din Epoch (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 877 ori
<b>Robocop review: un joc gratuit de acțiune inspirat total din Epoch (Video)</b>Dacă trailerele și preview-urile nu au reușit încă să mă convingă să mă duc la cinema la Robocop, mă pot consola cu jocul gratuit cu același nume, pe Android. Acest titlu a fost testat de mine pe Motorola Moto G, iar jocul a fost lansat pe 15...

Dacă trailerele și preview-urile nu au reușit încă să mă convingă să mă duc la cinema la Robocop, mă pot consola cu jocul gratuit cu același nume, pe Android. Acest titlu a fost testat de mine pe Motorola Moto G, iar jocul a fost lansat pe 15 ianuarie.

Acțiunea se petrece în Detroit, în 2028 și îl controlați pe Alex Murphy, fostul ofițer care a primit un corp de robot după o explozie. Veți fi înscriși într-o serie de lupte simulate în cadrul companiei Omnicorp, care includ atât drone, cât și roboți masivi și tot felul de gangsteri. Acțiunea este identică cu cea din jocul Epoch. Astfel apăsați pe săgețile laterale pentru a trece de la un cover la altul, apăsați pe inamici pentru a trage în ei și îi puteți chiar scana pentru a găsi puncte slabe.

Robocop review: un joc gratuit de acțiune inspirat total din Epoch (Video)​

Puteți chema și o dronă să vă ajute și trebuie să aveți mare grijă la sniperi și la grenadieri, care reușesc să tragă în voi și după cover. Mare atenție atunci când vă ascundeți, deoarece cover-urile pot fi distruse, iar mașinile explodează după ce se trage în ele prea mult. Alex Murphy are un skill tree uriaș și veți putea debloca numeroase upgrade-uri și abilități, după cum vedeți în video review.

Din păcate, acest joc de la Glu Mobile este plin de limitări și achiziții în aplicație. Astfel, aveți un concept de Stamina care se termină după aproximativ 10 lupte, iar armele costă obscen de mult. Grafica jocului arată bine, ba chiar foarte bine pentru un joc de aproximativ 200 MB. Robocop primește de la noi nota 7 din 10, pentru că acest titlu abuzează de in app purchases și totul costa prea mult. în plus, e foarte repetitiv... îl descărcați de aici.

Puteți afla prețul actualizat al lui Motorola Moto G mai jos:

Robocop Android