Dead Defence review: un tower defense ca la carte, cu zombii și tehnologie SF, prezentat pe Sony Xperia Z1 Compact (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.143 ori
<b>Dead Defence review: un tower defense ca la carte, cu zombii și tehnologie SF, prezentat pe Sony Xperia Z1 Compact (Video)</b>De obicei când ne gândim la genul de jocuri tower defense e vorba despre niște orci, turnuri, arcași și alte creaturi. Ei bine Dead Defence aduce acțiunea în viitor, cu zombii și păianjeni uriași care se lupta cu turete cu rachete și foc. Am...

De obicei când ne gândim la genul de jocuri tower defense e vorba despre niște orci, turnuri, arcași și alte creaturi. Ei bine Dead Defence aduce acțiunea în viitor, cu zombii și păianjeni uriași care se lupta cu turete cu rachete și foc. Am testat acest joc gratuit pe Sony Xperia Z1 Compact și mai jos îi vedeți recenzia.

Jocul a fost lansat în luna ianuarie și e disponibil gratuit în Google Play Store. Ideea e simplă: construiți o serie de turete amplasate strategic pe hartă, le upgradati și așteptați valurile de inamici care se îndreaptă spre bază. Baza are 20 de puncte viața, deci suporta doar 20 de atacuri. Inamicii vă pot ataca aerian sau la sol și includ aici un soi de dulăi din Resident Evil, păianjeni, zombii și un fel de dragoni zburători.

Dead Defence review: un tower defense că la carte, cu zombii și tehnologie SF (Video)

îi veți contracara cu turete cu mitraliere, rachete, gheață, foc sau raze laser. Toate pot fi upgradate și jocul oferă și o secțiune Research pentru a vă dezvolta tehnologia. Puteți plasa strategic o tureta și deasupra bazei voastre pentru a acoperi o rază mai mare de acțiune. Dead Defence e genul de joc pe care îl jucați în sesiuni lungi, mai mari de 5 minute, dar din fericire există și funcția fast forward.

Acesta este un titlu distractiv, dar și o strategie statică care nu e pentru oricine. Lipsa de originalitate și gameplay-ul lent fac jocul mediocru și îi dăm nota 6.8 din 10. îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Sony Xperia Z1 Compact prețuri actualizate:

Dead Defence review