Does Not Commute Review (Sony Xperia E4): încă un joc simpatic de la Mediocre, cu nişte poveşti "criminale" în fundal (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 735 ori
<b>Does Not Commute Review (Sony Xperia E4): încă un joc simpatic de la Mediocre, cu nişte poveşti "criminale" în fundal (Video)</b>E foarte greu să descrii "Does Not Commute" fără a suna ridicol... "Un joc care &icirc;ţi permite să trasezi ruta unor maşini, care merg de la muncă acasă sau la dentist sau bancă, iar &icirc;n fundal ai povesti haioase". Mulţi ar zice pas...

E foarte greu să descrii "Does Not Commute" fără a suna ridicol... "Un joc care îţi permite să trasezi ruta unor maşini, care merg de la muncă acasă sau la dentist sau bancă, iar în fundal ai povesti haioase". Mulţi ar zice pas acestui joc, dar noi nu am ezitat să îl testăm pe Sony Xperia E4.

Jocul e disponibil gratuit in Play Store, dar pentru a păstra un checkpoint trebuie să plătiţi 2 dolari, cam ca la jocul Smash It. Cu o fizică bună şi grafică excelentă, va trebui să trasaţi drumul ideal al unui vehicul din punctul A în punctul B. Aveţi şi o limită de timp pentru 13 curse în total, iar dacă una din curse e haotică şi se lasa cu accident, ea va încurca şi viitoarele voastre trasee.

Does Not Commute

Maşinile au şi luminile aprinse, veţi putea controla şi o ambulanţă la un moment dat, dar şi un scuter şi chiar o bicicletă. Fiecare personaj are propria poveste de fundal şi la unele am râs în hohote, atât de bine sunt scrise. Se pare că un celebru scriitor a colaborat cu Mediocre pentru aceste anecdote. În fundal auzim o muzică jazz sau rock, iar oraşul este randat într-un mod destul inteligent.

Traseele intersectate ale diferitelor vehicule sunt bine gândite şi de-a lungul curselor voastre veţi aduna şi powerupuri precum secunde în plus adăugate la timer. Cheltuind o secundă veţi putea da şi timpul înapoi pentru a relua ruta trasată. Acceleraţia este automată dar puteţi vira dreapta/stânga aici, iar maşinile pot suferi damage. Îi acordăm lui Does Not Commute nota de 9.3 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Sony Xperia E4, prețuri actualizate:

Does Not Commute Review (Sony Xperia E4)