Doodle Jump Review (Allview V1 Viper e): un joc extrem de simplu, dar și un clasic instant (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 806 ori
<b>Doodle Jump Review (Allview V1 Viper e): un joc extrem de simplu, dar și un clasic instant (Video)</b>Lansat în 2010 pe Android, jocul Doodle Jump este un clasic care nu trebuie ratat, în ciuda simplității sale. Motivul pentru care am realizat recenzia sa e simplu: foarte multă lume din jurul meu vorbea despre acest joc, așa că a trebuit să îl...

Lansat în 2010 pe Android, jocul Doodle Jump este un clasic care nu trebuie ratat, în ciuda simplității sale. Motivul pentru care am realizat recenzia sa e simplu: foarte multă lume din jurul meu vorbea despre acest joc, așa că a trebuit să îl încerc.

Am testat titlul pe Allview V1 Viper e și aflați că jocul e disponibil gratuit și a primit recent o actualizare de Crăciun. Produs de către Lima Sky, Doodle Jump a înregistrat zeci de milioane de downloaduri de la apariția sa. El este un platformer vertical care nu are practic un sfârșit și care se controlează prin înclinarea terminalului. Personajul principal, un simpatic "doodle" sare de pe o platformă pe alta, salturile fiind automate.

Voi trebuie doar să îl direcționați în dreapta sau stânga, prin inclinarea telefonului. Veți obține boosturi, anumite platforme se vor sfărâma și vor apărea și inamici în cale, pe care îi puteți lovi cu bulgări de zăpadă apăsând pe ecran. Există și platforme explozive, iar de vreme ce jocul e gratuit, așteptați-vă să apară și reclame din când în când. Puteți debloca noi personaje, interacționa cu trambuline și arcuri care vă propulsează mai sus, iar dacă veți cădea va fi game over.

Jocul e amuzant și simplu, poate prea simplu pentru gamerii hardcore. El trebuie totuși încercat măcar 5 minute pentru a bifa încă un titlu clasic din istoria jocurilor pentru mobil. îi acordăm nota de 8.7 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, de aici pentru iOS si de aici pentru Windows phone.

Allview V1 Viper e prețuri actualizate:

Doodle Jump Review (Allview V1 Viper e)