Rocket Racer Review (LG Nexus 5X): endless runner de mare viteză, în sesiuni foarte scurte (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 871 ori
<b>Rocket Racer Review (LG Nexus 5X): endless runner de mare viteză, în sesiuni foarte scurte (Video)</b>Pentru că testăm telefonul LG Nexus 5X, testăm şi jocuri pe acest device, iar pe lista se afla şi Rocket Racer. Acesta este un endless runner, gratuit in Play Store şi care oferă o senzaţie de viteză fantastică gamerilor. &nbsp; Fiecare nivel...

Pentru că testăm telefonul LG Nexus 5X, testăm şi jocuri pe acest device, iar pe lista se afla şi Rocket Racer. Acesta este un endless runner, gratuit in Play Store şi care oferă o senzaţie de viteză fantastică gamerilor.

Fiecare nivel durează doar câteva secunde, maxim zeci de secunde şi implică un personaj ce seamănă leit cu Crash Bandicoot din jocurile de PlayStation, care zboară călare pe o rachetă. Jocul are o grafică 3D arătoasă şi un nivel destul de scăzut de dificultate. Avem trambuline în cale, cu ajutorul cărora sărim peste obstacole. Acestea se găsesc la fiecare pas şi trebuie doborâte cu rachetele pe care le găsim în cale.

Trebuie să avem grijă să nu lovim copaci sau pietre în drumul nostru şi să terminăm în primii 3 piloţi pentru a accesa următorul circuit. In cale se mai afla si roboti care ne distrug la prima atingere. Controlul e extrem de simplu şi implică doar să ţinem apăsat un buton virtual pe ecran şi să apăsăm pe powerupurile din stânga ecranului, când apar. Ele includ rachete, magneţi, încetinire a timpului şi altele.

Rachetele pot fi multiple sau ghidate spre adversari, iar jocul e foarte simplu şi accesibil pentru orice gamer. Din păcate nu putem debloca alte vehicule şi avem doar 2 piloţi la dispoziţie, deci se instalează rutina rapid. Cred că într-o după amiază leneșă sau maxim o oră jumătate veţi termina acest joc. Îi acordăm un 7.5 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui LG Nexus 5X îl puteți afla de pe MarketOnline.ro.

Review Video Rocket Racer, prezentat pe telefonul LG Nexus 5X

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)