Monument Valley review (iPad Mini): o operă de artă cu puzzle-uri arhitecturale și atmosferă liniștitoare (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 896 ori
<b>Monument Valley review (iPad Mini): o operă de artă cu puzzle-uri arhitecturale și atmosferă liniștitoare (Video)</b>Unii joacă jocuri pe tableta sau telefon pentru a obține un sentiment de împlinire dat de achievementuri sau pentru a dovedi că sunt cei mai buni într-o competiție. Există și persoane care joacă anumite titluri pentru a se relaxa, iar Monument...

Unii joacă jocuri pe tableta sau telefon pentru a obține un sentiment de împlinire dat de achievementuri sau pentru a dovedi că sunt cei mai buni într-o competiție. Există și persoane care joacă anumite titluri pentru a se relaxa, iar Monument Valley e perfect pentru acest scop.

Am testat acest joc pe iPad Mini, iar inițial el costa 4 dolari, dar văd că acum costă doar 2. Titlul este produs de către Ustwo și este o operă de artă care include 10 nivele de puzzle-uri arhitecturale. Geometria abstractă și iluziile optice sunt la ele acasă aici, iar voi veți ghida apăsând pe ecran o mică prințesă printr-o serie de temple, castele și monumente. Fundalul sonor e asigurat de instrumente precum Shamisen sau chitara acustică, care vor scoate câte un sunet la fiecare interacțiune cu un obiect din mediul din jur, de obicei bucăți întregi de clădiri sau diferite mecanisme care activeaza puzzle-uri.

Monument Valley​

Veți roti turnuri, întoarce seturi de scări și desluși labirinturi verticale sau orizontale, observând și jocuri ale minții și opticii între timp. Nu există 2 nivele care să arate la fel și nu vă veți plictisi cu Monument Valley. Puzzle-urile sunt foarte intuitive și jocul nu frustrează absolut deloc, deci nu vă veți bloca. Cam într-o oră, maxim o oră și jumătate veți termina această capodoperă, disponibilă doar în mod single player.

Au fost promise și nivele noi odată cu viitoare update-uri și abia aștept să le văd și pe acelea. Singurul defect al acestui joc e că e prea scurt, în rest e perfect și merită nota 9.5 din 10. îl descărcați de aici pe iOS, de aici pe Windows Phone și de aici pe Android.

Prețul lui iPad Mini Retina îl puteți afla de aici.

Monument Valley review (iPad Mini)