Freeze! Review (Allview E2 Jump): un joc cu atmosfera întunecată, şi un puzzle bazat pe rotaţie şi... îngheţare de gameplay (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 693 ori
<b>Freeze! Review (Allview E2 Jump): un joc cu atmosfera întunecată, şi un puzzle bazat pe rotaţie şi... îngheţare de gameplay (Video)</b>Atunci c&acirc;nd am testat telefonul Allview E2 Jump, oferit la concurs Mobilissimo.ro, am jucat pe el şi jocul Freeze! pe acesta. Titlul vine cu o grafică alb/negru şi ca gameplay aduce cu jocul Miseria. &nbsp; Freeze! e disponibil gratuit in Play...

Atunci când am testat telefonul Allview E2 Jump, oferit la concurs Mobilissimo.ro, am jucat pe el şi jocul Freeze! pe acesta. Titlul vine cu o grafică alb/negru şi ca gameplay aduce cu jocul Miseria.

Freeze! e disponibil gratuit in Play Store şi are o muzică de fundal excelentă, dar şi o atmosferă sumbră. Grafica aminteşte puţin şi de Badland şi de Limbo şi veţi controla un ochi, care parcurge o serie de medii pline de capcane sau inamici. Veţi roti mediul din jur pentru că acel ochi să meargă înainte sau să cadă într-un soi de labirint, ce va duce spre ţintă.

Trebuie doar să învârtiţi mediul de joc şi aveţi şi un buton Freeze care îngheaţă acţiunea, astfel încât puteţi roti cadrul şi să picaţi într-o zonă fără capcane. Aveţi un număr limitat de freeze-uri în majoritatea nivelelor şi în fundal vedem lilieci şi alte creaturi întunecate. Fulgerele din meniuri sunt de prost gust, iar nivelele şi capcanele sunt destul de bine randate.

Există 35 de nivele gratuite aici, iar fiecare lume deblocată extra costă 1 dolar. Level designul e variat şi gameplayul devine destul de frustrant la un moment dat. Acesta e un joc din 2012, care primeşte nota 7.5 de la noi. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pemntru iOS.

Allview E2 Jump, prețuri actualizate:

Freeze! Review (Allview E2 Jump)