Goat Simulator Review (iPhone 6 Plus): un joc haotic, amuzant, nebunesc și plin de buguri intenționate (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.400 ori
<b>Goat Simulator Review (iPhone 6 Plus): un joc haotic, amuzant, nebunesc și plin de buguri intenționate (Video)</b>Goat Simulator este probabil cel mai original joc al ultimilor ani, pe orice platformă l-ați juca. El a sosit întâi pe PC, dar a ajuns apoi și pe iOS, iar noi l-am testat pe iPhone 6 Plus. Acest joc haotic amintește puțin de Postal, dar de această...

Goat Simulator este probabil cel mai original joc al ultimilor ani, pe orice platformă l-ați juca. El a sosit întâi pe PC, dar a ajuns apoi și pe iOS, iar noi l-am testat pe iPhone 6 Plus. Acest joc haotic amintește puțin de Postal, dar de această dată veți controla o capră, drept personaj principal.

Jocul costă 5 dolari și are o grafică 3D foarte arătoasă. Acțiunea are loc într-un sandbox de dimensiuni limitate, iar acest simulator de capră nebună implica atât topăituri printre garduri și protestatari, cât și sărituri pe trambuline și aruncarea în aer a unor cisterne sau benzinării. Există chiar și un buton special pentru a scoate limba caprei și a linge orice găsiți în cale, inclusiv oameni și obiecte. Veți putea tara după voi orice persoană sau obiect, evident la dimensiuni rezonabile. Acest joc a fost un hit pe PC și se joacă genial și pe mobil.

Nu aveți un scop exact și scoruri în acest joc, ci doar intentia de a face haos într-un sandbox de mici dimensiuni. Jocul e amuzant, ridicol chiar și puteți îmbrăca capra în Spiderman, să jucați cu o girafă și să fiți călcați de mașini. Există și posibilitatea de a încetini timpul pentru a vedea fizică ragdoll foarte bună a jocului în acțiune. Veti gasi și un jetpack care se poate atașa caprei, cât despre buguri, ele se bazează de obicei pe blocarea animalului în texturi și garduri.

și oamenii pe care îi loviți cu coarnele pot cădea prin podele sau rămâne și ei blocați în texturi. Creatorul jocului s-a chinuit foarte mult să includă buguri cât mai variate, ducându-le la rang de artă. Exista până și o zonă pe harta unde puteți să vă duelați cu alte capre, evident rămânând tot în single player. După părerea mea orice joc cu un achievement Michael Bay merită jucat și acesta e cazul și aici.

Jocul e foarte amuzant, dar după ce treceți în revistă toate nebuniile pe care le face patrupedul cu limba pe afară, vă veți plictisi. Totuși câtă vreme sandboxul vă rezervă ceva nou, Goat Simulator merită nota 9 din 10. îl descărcați de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

iPhone 6 Plus, prețuri actualizate:

Goat Simulator Review (iPhone 6 Plus)

⚡ Pentru cei care încă nu folosesc Cloud (Dropbox mai exact)! Acesta e un serviciu online gratuit (există și varianta cu plată) prin intermediul căruia puteți stoca și împărtăși fișierele aflate pe PC/ Laptop cu telefonul, tableta ori alte persoane. Sincronizarea se realizează automat și puteți face chiar backup la fotografii și clipuri de pe telefon, care astfel vor putea fi văzute direct pe calculator. Practic e imposibil să mai pierdeți astfel conținutul important de pe telefon, dacă se întâmplă ceva cu acesta. Are de altfel sute de astfel de utilități. De exemplu la Mobilissimo îl folosim pentru a partaja mostrele foto și capturile de ecran pentru reviews. Faza e că la mod gratuit spațiul de stocare în cloud este limitat și ne-ar prinde bine câțiva MB în plus. Noroc că Dropbox oferă 500 MB spațiu gratuit în plus când cineva se înregistrează la acest serviciu. Cei 500 MB îi primim atât noi, cât și noul înregistrat, dar doar folosind acest link: https://db.tt/IoekmqRiBg Practic în afară de cei 2 GB inițiali, dacă vă înregistrați prin linkul de mai sus, mai obțineți 500 MB și ajungeți la 2,5 GB din prima. :)