Godfire review (iPhone 5): aproape God of War, dar nu chiar (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 656 ori
<b>Godfire review (iPhone 5): aproape God of War, dar nu chiar (Video)</b>Godfire e un joc destul de faimos pe iOS, deoarece pretinde că ar fi destul de aproape de experiența unui God of War, oricât de greu de crezut ar fi acest lucru. Titlul vine de la Vivid Games, cei care au produs Real Boxing și costă 5 dolari. &nbsp;...

Godfire e un joc destul de faimos pe iOS, deoarece pretinde că ar fi destul de aproape de experiența unui God of War, oricât de greu de crezut ar fi acest lucru. Titlul vine de la Vivid Games, cei care au produs Real Boxing și costă 5 dolari.

L-am testat pe iPhone 5, pe care în mod surprinzător a avut lag de câteva ori și recunosc că povestea și personajele aduc cu God of War. îl controlăm pe Prometheus, care îi fură "scânteia" lui Helios, care pune toate creaturile din mitologia greacă în urmărirea eroului. Inamicii ataca în valuri în acest joc și există și un mic aspect de explorare, veți găsi și cufere și vă veți aventura în temnițe și un soi de iad mitologic.

Godfire​

Aveți un thumbstick virtual cu care să mișcați personajul și cu care îl faceți să evite loviturile în lupte, plus un buton pentru scut și 2 butoane pentru atac (heavy și light). Există și un buton Quick Action, care odată apăsat activează atacuri speciale sau permite interacțiunea cu diferite mecanisme și puzzle-uri din joc. Probabil cel mai bun aspect al jocului îl reprezintă filmulețele, care sunt foarte bine realizate, chiar și la standard de God of War.

și bătăliile cu câte un boss sunt epice, dar și frustrante, deoarece uneori pare imposibil să câștigați. Jocul este unul violent, plin de sânge și de testosteron și aveți 7 capitole la dispoziție, pentru un total de 2-3 ore de gameplay. Din păcate există și în app purchases aici, pe lângă prețul plătit pentru joc. Acest titlu primește de la Mobilissmo.ro nota 7.5 din 10 pentru că e greu și frustrant, dar și foarte repetitiv și bazat pe button mashing. îl descărcați de aici.

Prețul telefonului îl puteți afla de aici.

Godfire review (iPhone 5)